Super Fowlst؛ یک بازی جذاب موبایلی

گیم‌پلی بازی موبایل Super Fowlst بسیار ساده است و تنها با لمس طرفین صفحه نمایش می‌توانید مرغ را به سمت بالا هدایت کنید.

Super Fowlst؛ یک بازی جذاب موبایلی

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی موبایل Super Fowlst از جمله بازی‌های سرگرم کننده و طنزی محسوب می‌شود که قصدش مبارزه با شیاطین بوده و دارای مراحل گوناگونی است. کلیت بازی موبایل Super Fowlst روی فضای سرگرم کننده و خنده‌دار بنا نهاده شده و بازیکن قرار است توسط یک مرغ جهان را نجات دهد. جهان بازی موبایل Super Fowlst  توسط شیاطین گرفته شده است و این مرغ باید همه آن‌ها را از روی زمین پاکسازی کنید. 

 

 

این مرغ همواره در حال افتادن است و شما با ضربه زدن‌های خود می‌توانید حرکت خود را به‌صورت پرتابی ادامه دهید. با خوردن به شیاطین، آن‌ها نابود می‌شوند و می‌توانید به‌سراغ بقیه‌شان بروید. ریتم بازی بسیار سریع است و چندی نگذشته به سیستم راحت گیم‌پلی بازی موبایل Super Fowlst مسلط خواهید شد. این شیاطین از خودشان گلوله‌هایی پرتاب می‌کنند که اگر به شما برخورد کند، یک واحد از سلامتی خود را از دست می‌دهید. در حالت کلی شما سه واحد جان دارید که با تمام شدن‌شان باید کار را از اول شروع کنید.

 

معرفی بازی موبایل Super Fowlst

مراحل بازی موبایل Super Fowlst 

نکته بارز بازی در عوض شدن سریع مراحل است. در واقع هر مرحله از بازی از چندین شیاطین در محیط‌های متنوع تشکیل شده است که با کشته‌شدن‌شان می‌توانید به مرحله بعد بروید و سریعا محیط را تعویض کنید. این موضوع باعث می‌شود که بازی ریتم تکراری به خودش نگیرد و تنوعش را در سریع‌ترین زمین ممکن حفظ کند. مراحل در  بازی موبایل Super Fowlst  پویا هستند و شما با سوختن هیچ‌گاه مراحل تکراری تجربه نمی‌کنید و به‌صورت خودکار وارد تجربه‌های جدیدی خواهید شد.

موانع محیطی جذاب بازی اندروید و آیفون Super Fowlst از دیگر نکاتی هستند که چالش بازی را برای‌تان بیش‌تر می‌کنند. این موانع محیطی کاملا در تناسب با گیم‌پلی بازی موبایل Super Fowlst هستند و می‌توانید با مهارت خود از آن‌ها عبور کنید. جعبه‌هایی وجود دارند که می‌توانید با خرد کردن آن‌ها سکه دریافت کنید. در کنارشان جعبه‌های بمب هم هستند که با برخورد به آن‌ها می‌ترکند و در صورتی که نزدیک‌شان باشید، یک واحد از جان‌تان خواهد رفت. این شیاطین هم دارای سکه هستند و می‌توانید پس از نابود‌ی‌شان، آن‌ها را بخورید و سکه‌های لازم را برای ارتقا‌های درون بازی کسب کنید.

معرفی بازی موبایل Super Fowlst

قدرت‌های زیادی برای تنوع بیش‌تر ارائه شده‌اند که می‌توان به بمب‌های تخم مرغی و موشک‌های برق‌آسا اشاره کرد. بیش از ۲۰ کاراکتر مرغی در بازی وجود دارد که می‌توانید در مراحل آینده آن‌ها را بخرید و تجربه جدیدی داشته باشید. ابزار‌هایی برای ایجاد تعامل با محیط به شما داده شده است تا بتوانید حرکت خود را با برنامه‌ریزی پیش ببرید و در هنگام شلوغی بیش از حد از آن‌ها استفاده کنید.

 

باس فایت‌ها از دیگر نکاتی است که کمی چالش بزرگ‌تری محسوب می‌شوند و باید مدت بیش‌تری برای نبرد با آن‌ها کنار بگذارید. هر کدام از این باس‌ها دارای رموزی هستند که با کشف آن‌ها می‌توانید پیروز شوید و نقطه ضعف‌شان را پیدا کنید. در بازی می‌توانید قدرت‌های خود را ارتقاء دهید و با پرداخت سکه، ریتم اکشن بازی را سنگین‌تر کنید. انفجار‌های بزرگ و هجوم خیل عظیمی از شیاطین، نکاتی هستند که باعث بالا رفتن آدرنالین خون بازیکنان می‌شوند. بازی به‌نوعی از سیستم پازل هم در بازی استفاده کرده است و دروازه‌هایی وجود دارد که برای عبور باید به‌دنبال کلید باشید و محیط مختلف و گوشه و کنار آن را بگردید.

Super Fowlst؛ یک بازی جذاب موبایلی

بازی موبایل Super Fowlst  با داشتن گیم‌پلی سرگرم‌کننده و مراحل پویا در همه حال سرگرم‌کننده است و می‌تواند گزینه مناسبی برای اوقات فراغت شما محسوب شود. سیستم بازی موبایل Super Fowlst  چندان سخت نیست و پیروزی‌های متعددی که کسب می‌کنید کمک می‌کند که بیش از پیش از بازی لذت ببرید و آن را کنار نگذارید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.