معرفی بازی Ramageddon؛ یک بازی جذاب با گرافیک پیکسلی!

بازی Ramageddon را می‌توان یک بتل رویال جمع و جور دانست که نقشه کوچک‌تری دارد و باید از قوه بدنی کاراکتر خودتان برای پیروزی در بازی استفاده کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی Ramageddon، دارای طراحی ساده و گرافیک پیکسلی است که در آن بازیکن یک بازی راحت را پیش رو ندارد و باید به رقابت بپردازد. این بازی اندرویدی را می توان به راحتی دانلود کرد. بازی Ramageddon یک اثر بازیکن در مقابل بازیکن بسیار هیجان‌انگیز محسوب می شود که طراحی بسیار ساده‌ای داشته و با گرافیک پیکسلی عرضه شده است. بازیکن در بازی Ramageddon یک گوسفند نر وحشی دارد که باید در نقشه بازی رها کند و به‌دنبال ضربه زدن به دیگر گوسفند‌های حاضر در صفحه بازی باشد.

رقابت‌ها در بازی Ramageddon به صورت زمان واقعی دنبال می‌شود و شما با بازیکنان واقعی نبرد خواهید داشت. همین موضوع می‌تواند هیجان بازی Ramageddon را بسیار بالا ببرد، چرا که هیچ رحمی در کار نیست و همه برای کسب قهرمانی پا به نقشه بازی می‌گذارند.

معرفی بازی موبایل Ramageddon

بازیکن باید در محیط حرکت کند و با لمس صفحه نمایش جهت حرکت گوسفند خود را تعیین کند. بازیکن می‌تواند ضربات خود را وارد کند و دیگر گوسفند را به‌سمت سقوط به سطح زمین پرتاب کند. بالطبع در بازی Ramageddon کار راحتی پیش‌رو ندارید و دیگر بازیکنان هم به‌دنبال ضربه زدن به شما خواهند بود. بازیکن می‌تواند در ادامه بازی Ramageddon به شخصی سازی گوسفند خود بپردازید و از نظر ظاهری و قدری کاراکتر خود را ارتقاء دهید. محیط‌هایی هم وجود دارند که در چندین طبقه طراحی شده‌اند و گا‌ها مدام بین آن‌ها سوئیچ خواهید داشت. در حالت کلی باید از لبه‌ها به‌دور باشد و سعی کند که در تیررس ضربات گوسفند‌های دیگر قرار نگیرید.

بخش های مختلف بازی Ramageddon 

بازی Ramageddon از سه بخش متفاوت تشکیل شده است که هر کدام چالش خاصی محسوب می‌شود. در بخش Ram with Bots می‌توانید به‌صورت آفلاین با ربات‌ها نبرد کند و تمرین خوبی برای بخش آنلاین بازی داشته باشد. در محیط بازی Ramageddon بازیکن می‌تواند با دیگر بازیکنان چت کند و شکلک‌هایی را جهت کل کل ارسال کند. رقابت‌ها به‌صورت زمانی برگزار می‌شود و هر شخصیتی که بتواند بیش‌ترین امتیاز را کسب کند برنده خواهد بود. هرگاه که به دره سقوط می‌کند، پس از چند ثانیه ریسپاون می‌شوید و می‌توانید دوباره کار خود را شروع کنید.

معرفی بازی موبایل Ramageddon

با بردن نبرد‌های بیش‌تر می‌توانید وارد لیگ جهانی شوید و رتبه‌بندی خود را بهبود بخشید. انیمیشن‌های گرافیکی جذاب به‌صورت پیکسلی طراحی شده است که در نوع خودشان بسیار جالب هستند. شاید در حال حاضر نتوان چیز زیادی از بازی Ramageddon گفت، اما یقینا پتانسیل زیادی برای موفقیت این اثر دیده می‌شود و باید دید که تا انتشار جهانی چه تغییراتی شامل بازی خواهد شد. سیستم اکشن سرعتی بازی Ramageddon  سبب می‌شود که نبرد‌ها سنگین‌تر شوند و هر بازیکن برای موفقیت دست به هرکاری در نقشه بازی بزند. بازی Ramageddon  را می‌توان از پلی‌استور برای سیستم عامل اندروید دریافت کرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار