مدیر کل صدا وسیمای مرکز یزد گفت: با تصمیم سازمان صدا وسیما، ساختار سازمانی باشگاه خبرنگاران جوان مرکز یزد از مسئولیت به مدیریت ارتقا یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، امیر احمد پهلوانیان مدیرکل صدا وسیمای مرکز یزد در جمع اعضای باشگاه خبرنگاران جوان یزد گفت: بر اساس تصمیم سازمان صدا وسیما، از بین ۳۲ مرکز باشگاه خبرنگاران جوان، ساختار پنج مرکزبه عنوان مراکز برتر و به لحاظ عملکرد موفق از مسئولیت به مدیریت ارتقا یافته است.

پهلوانیان افزود: مراکز یزد، مازندران، خوزستان، اصفهان و کهکلویه و بویر احمد، مراکزی هستند که به مدیریت ارتقا یافتند و بقیه مراکز نیز به صورت تدریجی و نسبت به عملکردشان تغییر خواهند کرد.

وی به عملکرد موفق باشگاه خبرنگاران جوان مرکز یزد اشاره کرد و گفت: جوانان باشگاه خبرنگاران می‌توانند با زبان هنر و خلاق، انعکاس دهنده اخبار و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان باشند.

مدیرکل صدا وسیمای مرکز یزد با اشاره به راه اندازی دفاتر باشگاه خبرنگاران جوان در شهرستان‌های استان به عنوان اولین اقدام در کشور افزود: باشگاه خبرنگاران باید به عنوان تنها مرجع آموزش رسمی رسانه، استعداد‌ها را در زمینه‌های مختلف رسانه شناسایی کند و در پرورش آن‌ها اهتمام ورزد.

سلطانی معاون خبر مرکز یزد نیز در این نشست از تلاش‌های باشگاه خبرنگاران جوان مرکز یزد قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه آثار خبرنگاران باشگاه، رویکردی کیفی و تاثیر گذار دارد.

همچنین در این نشست علی امینی، مدیر باشگاه خبرنگاران جوان مرکز یزد گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد این مرکز ارائه کرد.

انتهای پیام/ی

ساختار سازمانی باشگاه خبرنگاران جوان مرکز یزد ارتقا یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.