امروز تعداد زیادی از کارکنان پست فشار قوی در اعتراض به عدم تغییر وضعیت خود مقابل وزارت نیرو تجمع کردند.

از سر گیری تجمع کلاه زرد‌ها مقابل وزارت نیرو/خواسته تجمع کنندگان چیست؟به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز بیش از ۱۰۰ نفر از اپراتور‌های پست فشار قوی  با ابراز نارضایتی از عدم  تغییر وضعیت خود از حالت پیمانکاری به قراردادکارمشخص، مقابل ساختمان وزارت نیرو تجمع کردند.

یکی از اپراتور‌های پست فشار قوی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ضمن تشریح وضعیت خود بیان کرد: زمان وزارت حمید چیت چیان وزیر سابق نیرو، با توجه به سختی کار و مشکلات پیش آمده برای اپراتور‌های فشار قوی، چیت چیان موافقت خود را برای تبدیل وضعیت کارکنان پست فشار قوی اعلام کرد و با گذشت نزدیک به ۲ سال علی‌رغم وعده‌های اردکانیان وزیر نیرو اقدامی در جهت تسریع روند اجرای آن انجام نشده است.  

وی ادامه داد: با توجه به آنکه سازمان اداری استخدام مجوز تبدیل وضعیت کارکنان پست فشار قوی را صادر کرده است با این حال وزارت نیرو از انجام آن شانه خالی می‌کند.

از سر گیری تجمع کلاه زرد‌ها مقابل وزارت نیرو/خواسته تجمع کنندگان چیست؟

تجمع کارکنان پست فشار قوی مقابل وزارت نیرو از سال گذشته به صورت متناوب ماهانه صورت می‌گیرد با این حال وزارت نیرو تاکنون اقدامی در جهت رفع این مشکل انجام نداده است و تنها به دادن وعده‌ و وعید به کارکنان پست فشار قوی بسنده کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار