بهروز اسودی گفت: در طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۸ در استان سمنان ۵۵ بازرس بر بازار شب عید نظارت دارند.

آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۸ در استان سمنانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در نشست با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات در اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: طرح نظارت بر بازار شب عید تا پایان فروردین‌ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی افزود: رسالت اصلی این طرح نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت‌دار در مراحل تأمین، توزیع و ارائه خدمات خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان افزایش تقاضای عمومی برای بسیاری از کالا‌ها و خدمات در ایام منتهی به سال نو را ضرورت اجرای طرح نظارتی در استان خواند و بیان داشت: نظارت‌ها در دو بخش شامل کالا و خدمات به‌صورت شبانه‌روزی توسط کارشناسان و بازرسان صنعت ، معدن و تجارت در استان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر ۵۵ بازرس سمت، ۱۹۵بازرسان افتخاری و همچنین مردم نیز بر بازار نظارت داشته و تخلفات را با سامانه ۱۲۴ و یا مکاتبات با ادارات صنعت، معدن و تجارت در میان می‌گذارند.

بهروز اسودی اظهار داشت: نرخ کالا وخدمات موجود شامل قالیشویی، مبل شویی، کرایه، حمل و نقل، خدمات منزل و نظافت و سایر موارد در کنار کمبود و فراوانی کالا و خدمات اولویت دار مانند برنج، روغن و گوشت در سطح عرضه به صورت کاملا جدی پایش و نظارت می‌شوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه، عدم صدور صورتحساب از سوی واحد‌های صنفی، با شماره تلفن گویا ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.

انتهای پیام / م

طرح پایش نرخ کالای شب عید در استان سمنان

برچسب ها: صنعت ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار