دبیر ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی گفت: برای توسعه حوزه استارت آپی تاکنون ۱۲ جلد کتاب منتشر شده است.

تدوین ۱۲ جلد کتاب برای توسعه فضای استارت‌آپیپرویز کرمی دبیر ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انشار کتاب‌هایی در حوزه استارت آپ اظهار کرد: برای رونق فعالیت های استارت آپی کتاب‌های متعددی از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منتشر شده است.

دبیر ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی با بیان اینکه دوازدهمین جلد از کتاب «بررسی تجربیات جهانی شرکت‌های استارت آپی» منتشر شده است گفت: این جلد از کتاب برای توسعه استارت آپ‌های حوزه بیمه است و امیدواریم که به کمک آن بتوانیم شاهد پیشرفت استارت آپ‌های حوزه بیمه‌ای باشیم.

وی ادامه داد: این کتاب در بخش‌های مختلفی تدوین شده است و به تشریح مدل کسب و کار و تجربیات جهانی استارت آپ‌های حوزه بیمه توجه دارد.

کرمی با بیان اینکه در این کتاب موضوعات مختلف خدمات بیمه‌ای آورده شده است،‌اظهار کرد: برای آموزش پلتفرم آنلاین ارائه خدمات بیمه و همچنین آشنایی با ابزارهای مدیریت بیمه این کتاب تدوین شده است؛ همچنین درباره بخش‌های مختلفی که بیمه را تشکیل می‌دهند از جمله بیمه سلامت، بیمه مسافربری، بیمه خودرو، بیمه عمر و... صحبت شده است.

مدل‌های جدید استارت‌آپی راهکاری برای ارائه خدمات به مردم

مشاور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ضمن اشاره به استارت ‌آپ های حوزه بیمه گفت: اکنون استارت آپ‌های بیمه جایگزین روش‌های سنتی شدند و با مدل‌های جدید بستر مناسبی را برای ارائه خدمات بیمه‌ای به مردم فراهم می‌کنند.

وی درباره کتاب‌های حوزه استارت آپ اظهار کرد: در حال حاضر 12 جلد کتاب در حوزه‌های مختلف استارت آپی توسط ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان منتشر شده است که این موضوع اقدامی مناسب در راستای توسعه زیست بوم شرکت‌های دانش بنیان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار