رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : بخش قابل توجهی از اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری را جذب کرده ایم .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، خسرو شهبازی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه، در راستای جذب اعتبارات ابلاغی اشتغال روستایی و عشایری پیشرو بوده و توانسته بخش قابل توجهی از این اعتبارات را جذب کند.

وی گفت : استان کرمانشاه در حوزه کشاورزی و اشتغال حوزه روستایی و عشایری دارای پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های خوبی بوده و سیاست ما در این حوزه نیز ایجاد اشتغال و درآمد مناسب است.

شهبازی با اشاره به اینکه برای ایجاد اشتغال در حوزه روستایی و جذب اعتبارات پیگیری‌های لازم انجام شده افزود: خوشبختانه در جذب اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری توانستیم دستگاه برتر باشیم که توسط استاندار از این سازمان تقدیر شد.

شهبازی با بیان اینکه تسهیلات با شرایط خوبی به متقاضیان ارائه گردید تصریح کرد: از جمله شرایط مناسب تسهیلات هماهنگی شرایط طرح‌های بخش کشاورزی با شرایط تسهیلات به لحاظ نرخ سود، دوران مشارکت و بازپرداخت، تسهیل شرایط مناسبتر در اخذ وثایق و ضمانت‌ها می‌باشد.

وی با اشاره به پیگیری‌ها و حمایت‌های مجدانه بازوند استاندار محترم کرمانشاه برای جذب اعتبارات بیشتر اشتغال روستایی و عشایری در بخش کشاورزی، گفت: لازم میدانم از مهندس بازوند و مجموعه همکاران ایشان در استانداری کرمانشاه تشکر و قدردانی کنم.

وی همچنین همکاری دبیرخانه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در جذب اعتبارات این حوزه بسیار موثر دانست.

شهبازی با بیان اینکه در راستای ایجاد اشتغال در حوزه کشاورزی از سرمایه گذاری‌ها در استان استقبال می‌کنیم اضافه کرد: اشتغال زایی در حوزه کشاورزی را ادامه می‌دهیم و برای جذب اعتبارات آن تلاشمان را مضاعف می‌کنیم.

حسن عزیزی مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: بی تردید بخش کشاورزی محور توسعه، اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی است.

عزیزی با اشاره به مکانیزه شدن بخش کشاورزی و رونق اقتصادی این بخش افزود: این امر باعث ایجاد اشتغال‌هایی از نوع جدید می‌شود.

وی گفت: طرح اشتغال روستایی و عشایری از برنامه‌های اولویت دار دولت با هدف ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری به اجرا درآمده و در این راستا از محل صندوق توسعه ملی مبلغ ۳۵۲میلیارد تومان برای استان کرمانشاه اختصاص یافته است .

 

 

انتهای پیام/د

جذب اعتبارات ابلاغی اشتغال روستایی و عشایری

 

برچسب ها: اشتغال ، کشاورزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.