رئیس‌جمهور پیشین نیجریه محمد بوهاری، رئیس کنونی قوه مجریه این کشور را به تلاش برای تقلبی گسترده متهم کرد تا شاید بتواند بار دیگر در انتخابات آتی پیروز شود.

رئیس‌جمهور پیشین نیجریه بوهاری را به تلاش برای تقلب در انتخابات آتی متهم کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه، اولسون اوباسانجو، رئیس‌جمهور پیشین نیجریه محمد بوهاری، رئیس کنونی قوه مجریه این کشور را به تلاش برای تقلبی گسترده متهم کرد تا شاید بتواند بار دیگر در انتخابات آتی پیروز شود.

اولسون اوباسانجو، رئیس‌جمهور پیشین نیجریه روز یکشنبه اظهار داشت محمد بوهاری سرگرم آماده شدن برای تقلبی گسترده است تا در انتخابات عمومی شانزدهم فوریه، برای دومین بار به ریاست جمهوری برسد.

اوباسانجو، که در انتخابات سال ۲۰۱۵، از بوهاری حمایت کرده بود، در چند ماه اخیر، به انتقاد از کارنامه وی پرداخته و این بار از اصلی‌ترین نامزد مخالفان دولت، آتیکو ابوبکر حمایت می‌کند.

اوباسانجو در نامه‌ای سرگشاده نوشت: «شخصا، در مورد بی طرفی و صلاحیت کمیسیون ملی انتخابات کنونی برای برگزاری انتخاباتی عادلانه، آزاد و قابل اعتماد، تردید دارم.»

وی سپس، مستقیما بوهاری را آماج حملات خود قرار داد و او را به استخدام عواملی متهم کرد که ماموریتشان دستکاری در نتایج انتخابات پیش از برگزاری آن است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آفریقا ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار