سرمربی تیم ملی فوتبال عمان گفت: ایران تیم کاملی است و شانس آن‌ها در پیروزی خیلی بیشتر از ما بود.

فربیک: بازیکنان ایران لیاقت پیروزی برابر عمان را داشتندبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پیم فربیک سرمربی تیم ملی فوتبال عمان پس از شکست مقابل ایران در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: فکر می‌کنم همه از دیدن این بازی لذت بردند. جو خیلی خوبی در ورزشگاه بود. ایران یک تیم کامل است.

او تصریح کرد: ایران بسیار خوب ما را تحت فشار قرار می‌دادند و بازیکنان این تیم توانستند خیلی خوب بازی کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال عمان عنوان کرد: شانس آن‌ها در پیروزی خیلی بیشتر از ما بود و به همین دلیل به تیم ملی فوتبال ایران تبریک می‌گویم. بازیکنان ایران لیاقت پیروزی برابر عمان را داشتند.

فربیک افزود: من اینجا هستم تا بگویم دوباره شروع خواهیم کرد. ایران بازیکنان خیلی خوب و مربی ممتازی دارد و باید به هواداران ایران هم تبریک بگویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال عمان تصریح کرد: ایران تیم قدرتمند و بسیار خوبی دارد که می‌توانند برای خلاقیت بجنگند و به موفقیت برسد. ۲ تیم ایران و ژاپن شانس زیادی برای موفقیت دارند.

فربیک اظهار داشت: هدف من ماندن در تیم عمان است. مدت زیادی نیست به این تیم آمده ام. مردم عمان عاشق فوتبال هستند و باید یکی از بهترین لیگ‌ها را در این کشور ایجاد کنیم. من به آینده تیم ملی فوتبال عمان خیلی امیدوارم.


بیشتربخوانید:

چینی‌ها در رویای تقابل با ایران و تکرار نایب قهرمانی/ شاگردان مرد بلژیکی رو در روی جنگجویان آسیا

استفاده از سیستم VAR در هفت مسابقه آخر جام ملت‌های آسیا

قهرمانی حریف ایران در جام ملت‌های آسیا در سوزوکی کاپ


انتهای پیام/

آخرین اخبار از جام ملت‌های آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار