رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خرمشهر گفت: ۷۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی روستایی و فراگیر طی امسال به متقاضیان پرداخت شده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،غلامعباس بهرامی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خرمشهر گفت: ۷۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب ۵۰ طرح شامل ۲۹ طرح اشتغالزایی روستائی و ۲۳ طرح فراگیر پرداخت شده است.

وی عمده طرح‌ها را در بخش صنوف، کشاورزی، گردشگری و میراث فرهنگی، بهداشت و درمان بیان کرد و افزود: تسهیلات پرداخت شده ویژه روستائیان چهاردرصدی و وام‌های فراگیر ۱۸ درصد بوده و درصورتی که وام گیرندگان به تعهدات خود عمل کردند به هشت درصد کاهش می‌یابد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خرمشهر با بیان اینکه خرمشهر رتبه چهارم پرداخت وام‌های فراگیر در استان خوزستان را دارد گفت: در این راستا بالغ بر ۴۰۰ فرصت شغلی مستقیم و یکهزار اشتغال غیرمستقیم روستایی و فراگیر در شهرستان خرمشهر ایجاد شده است.

بهرامی در ادامه به تشریح عملکرد حوزه تعاون این اداره پرداخت و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون چهار شرکت تعاونی در بخش‌های کشاورزی و خدمات در این شهرستان تشکیل شده و در این رابطه ۲۰۰ نفر ساعت آموزش ارائه شد. همچنین در این مدت ۲۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و کارکنان شرکت نفت، آموزش‌های کارآفرینی و اشتغال را فراگرفتند.

اشتغال مهمترین مطالبه جوانان خرمشهری است.

انتهای پیام / د

تسهیلات اشتغال در خرمشهر

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.