استاندار قزوین در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی بر حمایت از محصولات دانش بنیان در بازار داخلی تاکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان گفت: صاحبان صنایع به نوعی در برابر استفاده از محصولات تولیدی شرکت‌های دانش بنیان مقاومت می‌کنند که باید با همکاری دستگاه‌های متولی برای شکستن آن اقدام شود.

زاهدی افزود: تشکل‌های اتاق بازرگانی، شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان می‌توانند فضایی را برای ارتباط بیشتر شرکت‌های تولیدکننده و واحد‌های مصرف کننده فراهم کنند.

وی اضافه کرد : همچنین می‌توان با برگزاری یک نمایشگاه در خود پارک علم و فناوری صاحبان صنایع را در استان و کشور دعوت و زمینه آشنایی بیشتر آن‌ها را با محصولات دانش بنیان استان فراهم کرد.

استاندار گفت: باید لیست محصولات دانش بنیان و جدید استان را احصا و برای وزارتخانه‌های نفت و دفاع و سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط ارسال کرد تا از این محصولات در شرایط تحریم بیشتر استفاده شود.

زاهدی  اضافه کرد: شرایط تحریم بهترین فرصت برای معرفی محصولات تولید داخل و فعالسازی ظرفیت‌های درون کشور است و در این زمینه باید با اتکا به توان داخلی برای دورزدن تحریم‌ها اقدام کرد.

انتهای پیام/ک

ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار