وداع جانسوز مادر شهید مدافع حرم با پیکر فرزندش +فیلم

به تازگی فیلمی کوتاه و تاثر برانگیز از لحظه وداع جانسوز مادر شهید مدافع حرم «محمد معافی» در فضای مجازی منتشر شده است.

وداع جانسوز مادر شهید مدافع حرم با پیکر فرزندش +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهید "محمد معافى" در سال ۱۳۶۱ در شهرستان نکا در استان مازندران دیده به جهان گشوده است.

ارادت و علاقه وافر این شهید بزرگوار به اهل بیت علیهم السلام از دوران طفولیت و کودکی زبانزد دوستان و اهالی محله‌ای است که وی را از همان دوران خردسالی با این ویژگی‌ها می‌شناخته‌اند.

علاقه زیاد شهید محمد معافی به خاندان عصمت و طهارت به ویژه حضرت زینب سلام الله علیها باعث شد تا در دورانی که زمزمه چشم‌داشت نیرو‌های داعش و تکفیری‌ها به حرم مطهر عقیله بنی هاشم در سوریه مطرح بود، پای وی را به جبهه‌های دفاع از حرم ایشان کشیده شود.

پس از اعزام شهید محمد معافی به جبهه‌های نبرد با تکفیری‌ها در کشور سوریه، همه او را به عنوان فرمانده زبده نظامی و مستشار ایرانى با نام جهادى "صابر" می‌شناختند و شجاعت و دلیری وی نیز از جمله خصوصیاتی بود که شهید فوق را از دیگر همرزمانش متمایز کرده بود.

شهید والا مقام محمد معافی سرانجام پس از مدت‌ها حضور در جبهه‌های مبارزه با داعشی‌ها در شهر بوکمال سوریه به شهادت رسید. امروز ۳۰ دى  ماه مصادف با سالروز شهادت شهید مدافع حرم شهید معافی و سالروز گرامیداشت رسیدن وی به یاران شهیدش است.

شهید محمد معافی در حالی در سن ۳۵ سالگی به شهادت رسید که فرزند بزرگ وی یک پسر ۹ ساله بود و همچنین تنها دخترش نیز در سن ۲ سالگی قرار داشت. در ادامه این خبر فیلمی کوتاه و تاثر برانگیز از لحظه وداع جانسوز مادر شهید مدافع حرم «محمد معافی» را مشاهده می‌کنید.


بیشتر بخوانید: تصویر دو شهید هم‌استانی نسل قدیم و جدید در یک قاب!


انتهای پیام/

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هاشمی
۰۰:۴۴ ۰۱ بهمن ۱۳۹۷
خداوند رحمتش کنه . و ما را شرمنده این شهدا نکنه
آخرین اخبار