دومین سوگواره شعر و مرثیه فاطمی تبریز با حضور شاعران برجسته کشوری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،خادم آذریان دبیر سوگواره شعر و مرثیه فاطمی تبریز گفت: دومین دوره سوگواره شعر و مرثیه فاطمی تبریز با حضور تعدادی از شاعران برجسته کشوری و همنوایی شعرای آیینی تبریز و مرثیه سرایی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در شهر تبریز برگزار می‌شود.

خادم آذریان با تشریح اهداف برگزاری این سوگواره گفت: شناخت بیشتر ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) بخاطر محوریت ایشان در اهل بیت پیامبر (ص) عمده هدف این سوگواره می‌باشد و کوشش خواهد شد در این محفل معارف ناب سیره ائمه معصومین (ع) به مشتاقان آن حضرت ارائه گردد.

وی خاطر نشان کرد: معارف غنی و سرشار اهلبیت عصمت و طهارت (ع) باید همواره مورد توجه قرار گیرد که در این میان، شعر به عنوان رساترین ابزار برای انتقال صحیح و درست این معارف می‌باشد.

دبیر دومین سوگواره شعر و مرثیه فاطمی تبریز اضافه کرد: هر اندازه شناخت این معارف و مفاهیم بیشتر باشد، زمینه سازی برای بهره‌مند شدن از چشمه جوشان رحمت و عنایت اهل بیت نیز بیشتر خواهد شد.

خادم آذریان در مورد زمان برگزاری این سوگواره نیز گفت: دومین سوگواره شعر و مرثیه فاطمی تبریز همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ۱۹ بهمن ماه شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در تبریز برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/ش

دومین سوگواره شعر و مرثیه فاطمی تبریزبرگزارمی شود

برچسب ها: ائمه اطهار ، عزاداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.