مدیر عامل بازاريابي و فروش ايران خودرو اعلام کرد: تعهدات این شرکت در خصوص پیش فروش فروش قطعی محصولات پابرجاست و افزایش قیمت اعمال نخواهد شد.

قیمت  قطعی محصولات ایران خودرو تغییر نمی‌کندبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفي خان كرمي ضمن پوزش از تاخير در تحويل برخي توليدات اين گروه صنعتي، علت اين وقفه را عدم توازن در قيمت تمام شده خودرو و قيمت مجاز شركت در ماه هاي گذشته و همچنين شرايط اقتصادي حاكم بر كل كشوردر سال جاري دانست و اظهار كرد: با سياست هاي اتخاذ شده از سوي وزارت صنعت، معدن و تجارت، شاهد افزايش تيراژ توليد محصولات توليدي در ماه هاي آينده خواهيم بود.

وي افزود: اميدواريم بتوانيم به سرعت به شرايط مناسب برگشته و تعهدات خود را ايفا كنيم.

خان كرمي در ادامه گفت: گروه صنعتي ايران خودرو با تمهيدات پيش بيني شده در مسير افزايش توليد، در تلاش است تا تعهدات معوق را در روزهاي باقي مانده از سال به حداقل رسانده و مطابق نوبت و اولويت ثبت نام، خودروهاي مشتريان را تحويل دهد.

وي از مشتريان وفادارايران خودرو به دليل صبر و شكيبايي و همراهي آنها با اين خودروساز تا رفع موانع تحميلي به اين صنعت بزرگ قدرداني كرد.

انتهای خبر/

قیمت محصولات پیش فروش ایران خودرو افزایش نمی یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اصرفی
۱۸:۲۱ ۰۱ بهمن ۱۳۹۷
خیلی جالبه .تا الان خودرو سازان می گفتن بدلیل نداشتن قطعه خودرو مشتریان را نمیتونیم تحویل بدیم .حالا که قیمت خودروها را افزایش دادند .نمی دانم خودرو ها کسری قطعه را چیکار کردن
Iran (Islamic Republic of)
شاهین
۲۱:۵۳ ۳۰ دی ۱۳۹۷
بله همین طوره بی قانونی توسط مجری قانون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۳۰ دی ۱۳۹۷
جهت اطلاع همه کسانی که موعد دعوتنامشون گذشته:آئيين نامه اجرايي قانون حمايت از حقوق مصرف خودرو. طبق ضوابط و روشهاي مختلف فروش در ماده 4 قسمت قيمتهاي فروشهاي مختلف (تحويل فوري: قيمت قطعي زمان عقد قرارداد)(پيش فروش قطعي: قيمت قطعي در زمان عقد قرارداد)(پيش فروش عادي: قيمت زمان تحويل مندرج در قرارداد) (مشارکت در توليد: قيمت زمان تحويل مندرج در قراردا)(سفارشي: قيمت توافقي زمان عقد قرارداد) ذکر شده. در ماده 7 تبصره 1 اين آئيين نامه آمده: عرضه کننده موظف است در صورت تاخير در تحويل خودرو از تاريخ تحويل مندرج در قرارداد تا زمان تحويل خودرو به مصرف کننده مبلغ خسارت پرداخت نمايد. در ماده 8 تبصره 1 آمده : در صورت بروز مشکل در فرآيند رعايت استانداردهاي مطلوب و تاخير در تحويل خودرو، مسئوليت جبران خسارت وارده و کسب رضايت مصرف کننده بر عهده عرضه کننده مي باشد
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۲۰:۱۲ ۳۰ دی ۱۳۹۷
خوب حالا بهترین فرصت برای ورود دیگر برندهای خودروساز و دیگر خودروسازان در عرصه رقابت و تنوع در فروش و خرید مردم ،است.
خودرو سازی را به یک یا دو خودرو ساز داخلی و خارجی واگذار کنید.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۰۳ ۳۰ دی ۱۳۹۷
طبق ماده۴ به غیر از فروش قطعی فروش عادی هم نباید تغییر کنه مگر اینکه قانون ملاک نباشه
آخرین اخبار