تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در راستای آماده سازی برای نیم فصل دوم فردا رو در روی نساجی مازندران قرار می‌گیرد.

مهاجری:جدایی کنعانی زادگان کذب محض است/دو دیدار تدارکاتی با نساجی و پرسپولیس داریمرضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در گفت و گو با خبرنگار  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تمرینات خیلی خوبی را در این مدت پشت سر گذاشتیم ،توانستیم به مرز آمادگی بالایی برسیم اردوی کیش و تمرینات پرفشار تبریز حسابی بدن های بازیکنان را آماده کرده است و ما رفته رفته از فشار این تمرینات کم می کنیم تا بازیکنان با مصدومیت مواجه نشوند.

او درباره اردوی آماده سازی تیمش در تهران گفت:چند دیدار تدارکاتی را برای تیم مان در نظر گرفته ایم که در این برنامه فردا در ورزشگاه کارگران به مصاف نساجی مازندران خواهیم رفت و با صحبت هایی که با باشگاه پرسپولیس انجام دادیم پنج شنبه هفته جاری هم رو در روی این تیم قرار خواهیم گرفت.

مهاجری در مورد جذب بازیکن جدید برای تیمش در مدت باقی مانده فصل نقل و انتقالات گفت:در تمامی پست ها بازیکن داریم و فقط در پست خط حمله چند مهره نیاز داشتیم که جذب کردیم و در حال حاضر به یک مهاجم دیگر نیاز داریم که احتمالا طی یکی دو روز آینده این بازیکن هم جذب می شود تا خط آتش ما برای ادامه لیگ تقویت شود.

سرمربی سبزپوشان تبریزی در مورد تعاملات تیمش با تراکتورسازی دیگر تیم همشهری هم گفت:ما قراری دو طرفه با تراکتورسازان گذاشتیم که در صورت توافق طرفین بازیکنان در بعضی از خطوط جابه جا شوند که نهایتا به جدایی سید احمد موسوی از تیم ما شد و دیگر هم قرار نیست هیچ بازیکنی جابه جا شود.

او در ادامه گفت:درباره هری فوریستر هم باید بگویم با توافقاتی که با تراکتورسازی انجام داده بودیم این بازیکن برای کمک به تراکتور سازی راهی تیم ما شد ولی هرگز ما این بازیکن را در تمرینات ندیدیم تا با نظر کادرفنی و شخص نصیر زاده این بازیکن را از لیست تیم مان خارج کردیم و با او فسخ کردیم.

مهاجری در پایان گفت:بحث جدایی کنعانی زادگان کذب محض است و ما به او در نیم فصل دوم احتیاج داریم و من رفتن این بازیکن ملی پوش را به تراکتور یا هر تیم دیگری تکذیب می کنم .


بیشتر بخوانید:

مهاجم ماشین سازی لژیونر شد

گام بلند شاگردان مهاجری برای نیم فصل دوم/ چند بازیکن مشهدی در تیررس سبز پوشان

پرسپولیس در تهرانسر به مصاف ماشین سازی می‌رود


انتهای پیام/

مهاجری:ماشین سازی به کنعانی زادگان احتیاج دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار