خالد الجارالله تاکید کرد هیچ موضع و اظهارنظری رسمی مبنی بر اقدام یا تلاش کویت برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی وجود ندارد.

کویت آخرین کشوری خواهد بود که به سمت عادی‌سازی روابط با اسرائیل حرکت خواهد کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه القبس، «خالد الجارالله» معاون وزیر امور خارجه کویت ضمن تکرار موضع امیر سابق کویت درباره عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تأکید کرد ممکن است نظراتی در سطح شبکه‌های اجتماعی در زمینه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی مطرح شود، اما در سطح و چارچوب رسمی هیچ موضع و اظهارنظری مبنی بر اقدام یا تلاش کویت برای عادی سازی روابط با این رژیم وجود ندارد و کویت آخرین کشوری خواهد بود که به سمت عادی سازی حرکت خواهد کرد.

خالد الجارالله گفت: موضع کویت درباره مخالفت با عادی سازی روابط با اسرائیل شفاف و کاملا مشخص است و هیچ اقدامی از طرف کویت در این زمینه وجود ندارد و غیر از این هم هیچ موضع رسمی در این باره وجود ندارد.

الجارالله در تماس تلفنی یکی از شبکه‌های تلویزیونی کویت با وی گفت: "دیدگاه و نظراتی در سطح شبکه‌های اجتماعی در این زمینه مطرح می‌شود، اما در سطح و چارچوب رسمی تأکید می‌کنم که هیچ موضع واظهارنظری مبنی بر اقدام یا تلاش کویت برای عادی سازی روابط با اسرائیل وجود ندارد".

وی گفت: با احترام به همه مواضع که حاکی از امکان یا اقدام برای عادی سازی روابط با اسرائیل است، کویت آخرین کشوری خواهد بود که به سمت عادی سازی حرکت خواهد کرد. از زمان اعلام موضع الشیخ جابر الاحمد، امیر فقید کویت مبنی بر اینکه کویت آخرین کشوری خواهد بود که به عادی سازی روابط با اسرائیل اقدام خواهد کرد، موضع کویت در این زمینه همچنان ثابت است و تغییری نکرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار