مهلت ارسال آثار عکاسان به دومین جشنواره ملی سالانه عکس ویزور تا ۱۵ بهمن ماه امسال تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امیررضا حمیدی دبیر جشنواره ملی ویزور گفت: کانون فیلم و عکس دانشگاه شیراز و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز دومین جشنواره ملی سالانه عکس ویزور را با هدف ایجاد نشاط و پویایی و ایجاد زمینه مناسب برای یک فضای رقابتی سالم، شناسایی عکاسان جوان و با استعداد و ارج نهادن به هنر عکاسی و عکاسان این جشنواره را برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه جشنواره در دو بخش حرفه‌ای و مسیر تجربه برگزار می‌شود، افزود: عکس‌های ارسالی باید با موضوع آسیب اجتماعی، نشاط اجتماعی، حقوق شهروندی و مسئولیت پذیری اجتماعی باشند.

حمیدی با اشاره به اینکه جشنواره ویزور برای افزایش بار آموزشی و اجتماعی خود، اقدام به برگزاری همایش، کارگاه ها، تور‌های عکاسی و جلسات نقد عکس، پخش فیلم و مستند مرتبط با عکاسی برای علاقه‌مندان به عکاسی در طول روز‌های برگزاری جشنواره می‌کند، تصریح کرد: هر هنرمند می‌تواند تا ۱۰ اثر هنری برای هر یک از بخش‌های جشنواره ارسال کند.

دبیر جشنواره ملی عکس ویزور ادامه داد: دبیرخانه جشنواره به منظور ایجاد رفاه بیشتر برای برگزیدگان غیرشیرازی به مدت یک روز امکان اقامت و پذیرایی را در نظر گرفته تا برگزیدگان به آسانی بتوانند در مراسم اختتامیه و اهدای جوایز شرکت کنند.

وی اضافه کرد: نفر اول این مسابقه ۳۰ میلیون ریال همراه با تندیس و گواهی شرکت در جشنواره دریافت می‌کند و به نفرات دوم و سوم نیز ۲۰ تا ۱۰ میلیون ریال همراه با تندیس و گواهی شرکت در جشنواره اهدا می‌شود، و آثار ۳ نفر برتر بخش مسیر تجربه به همراهی ۱۰ اثر برتر بخش اصلی جشنواره در قالب نمایشگاه در معرض عموم به نمایش گذاشته می‌شود.

حمیدی اظهار کرد: کارگاه و تور عکاسی خیابانی و اجتماعی همراه با آموزش نکات کلیدی عکاسی خیابانی و اجتماعی به همراه تور عکاسی و بازدید از محله‌های تاریخی شیراز (سید ذوالفقار، بازار وکیل و سنگ سیاه) با حضور محمود حیدری (مدیر سایت عکاسی شیراز) ۴ بهمن ماه امسال از ساعت ۱۵ تا ۱۷ برگزار می‌شود که علاقه مندان می‌توانند در بخش ثبت نام کارگاه اقدام به نام نویسی کنند.

وی تاکید کرد: داوری آثار را اسحاق آقایی، عرفان سامان‌فر و محمدرضا معین‌پور ۵ اسفندماه انجام و مراسم اختتامیه ۸ اسفند برگزار و نمایشگاه آثار برتر ۱۱ تا ۱۸ اسفند برپا می‌شود.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای شرکت در دومین جشنواره ملی عکس ویزور، ثبت نام و ارسال آثار می‌توانند اثر به نشانی https://visorfestival.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام/ت

تمدید مهلت ارسال عکس به جشنواره ملی سالانه عکس ویزور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار