مراسم آبروی محله،افتخار کوچه یادبود شهید حسن عباسیان و یاد و خاطره شهدای پایگاه شهید محلاتی شهرک شهید صدوقی (ره) طبس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،مراسم آبروی محله، افتخار کوچه، یادبود شهید والامقام حسن عباسیان و یاد و خاطره شهدای پایگاه شهید محلاتی شهرک شهید صدوقی (ره) طبس برگزار شد.

حجت الاسلام محمد تقی قرائتی مسئول مؤسسه مساجد کشور و از اساتید حوزه علمیه سخنران ویژه این مراسم در سخنانی با اشاره به نقش و جایگاه ویژه زن و مادر در جامعه گفت: آنچه از اسلام به ما رسیده به دلیل نقش به سزای حضرت خدیجه و حضرت فاطمه (س) در اسلام بوده است.

وی افزود: زن نقش بسیار مهمی در ساختن جامعه دارد، مادر که بد باشد، پدر حتی اگر حضرت نوح هم باشد فرزند ناصالح می شود، اما اگر مرد بد باشد و زن خوب می تواند فرزندی صالح تربیت کند و زنان جامعه می توانند کشوری را بسازند .

مسئول مؤسسه مساجد کشور و از اساتید حوزه علمیه در ادامه سخنانش با اشاره به ماجرای ثقیفه گفت: اگر ثقیفه در مسجد برگزار می شد ابوبکر خلیفه نمی شد.

وی همچنین تأکید کرد مساجد باید بیش از پیش احیا شوند و پایه و اساس امورات باشند، اگر مساجد را احیا کنیم تمام مشکلات ما حل می شود و مسجد باید میزان و معیار همه امورات باشد .

حجت الاسلام محمد تقی قرائتی افزود: برای مصونیت مذهبی ،سیاسی و فرهنگی باید مساجد را بیشتر احیا کرد و شهدا نیز از مسجد آغاز کردند.

مسئول مؤسسه مساجد کشور اظهار کرد: یکی از سرمایه های بزرگ کشور ما خانواده های شهدا هستند،شهدا و خانواده شهدا پیش خدا آبرو دارند، تا می توانید خانواده شهدا را تکریم کنید.

انتهای پیام/غ

خانواده های شهدا یکی از سرمایه های بزرگ کشور 

برچسب ها: حوزه علمیه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار