مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: کار فرهنگی کاری سخت، اما اثر گذار است و نیاز به هزینه دارد .

کار فرهنگی سخت، اما اثر گذار استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، معصومه حسنی خونسار، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: جهت ساخت کتابخانه‌های آسیب دیده مناطق زلزله زده و توسعه کتابخانه علامه مجلسی  شهرستان  سنقر و کلیایی نیاز به اعتبار داریم.

خونسار با اشاره به جمله مقام معظم رهبری: «کتابخانه‌های عمومی یک کار صد درصد فرهنگی می‌باشد» نقش کتابخانه‌های عمومی را در افزایش آگاهی و فرهنگ عامه مردم مهم دانست و گفت: کار فرهنگی کاری سخت، اما اثر گذار است و نیاز به هزینه دارد لذا از شما نماینده محترم خواهشمندیم این نهاد مظلوم فرهنگی را مورد حمایت خود قرار دهید.

وی در ادامه گفت: جهت ساخت کتابخانه‌های آسیب دیده مناطق زلزله زده و توسعه کتابخانه علامه مجلسی این شهرستان نیاز به اعتبار داریم.

سید جواد حسینی کیا، نماینده مردم سنقر و کلیائی در مجلس شورای اسلامی، با اشاره اهمیت والای فرهنگ در پیشرفت جامعه گفت: فرهنگ و امور فرهنگی زیربنا و پایه گذار کلیه امور جامعه است، لذا هرچه در این زمینه هزینه شود نتایج آن در آینده پیشرفت جامعه و شیوه زندگی عامه مردم محسوس‌تر خواهد بود

حسینی کیا گفت: ضرورت دارد نمایندگان مجلس به مقوله فرهنگ به ویژه کتابخانه‌های عمومی در بودجه ۹۸ توجه ویژه داشته باشند و آنرا مورد حمایت خود قرار دهند.

انتهای  پیام/ز


فرهنگ و امور فرهنگی زیربنا  کلیه امور جامعه است

برچسب ها: کتاب ، اخبار فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.