رئیس هیئت کشتی زنجان در پی دیدار تبلیغاتی با یکی از قهرمانان عنواندار که به دنبال ریاست فدراسیون کشتی است دچار چالش شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در روز های گذشته  یکی از قهرمانان سابق جهان و المپیک که عزمی راسخ برای رسیدن به ریاست فدراسیون کشتی دارد و به همین منظور نیز جلسات خصوصی را با برخی روسای هیئت های کشتی برگزار می کند تا نظر آنها را به عنوان اکثریت اعضای مجمع به خود معطوف کند دیداری را با رئیس هیئت کشتی استان زنجان داشت.

این دیدار درحالی انعکاس وسیعی در فضای مجازی داشت که برخی از روسای هیئت های کشتی سراسر کشور سعی داشتند دیدارهای خود را با قهرمان المپیک مخفیانه و در سکوت خبری انجام دهند.

بر همین اساس شنیده ها حاکی بر آن دارد که این برخورد تبلیغاتی  به ضرر  فرد مورد نظر تمام شد چرا که با عکس العمل جدی مدیر کل ورزش و جوانان زنجان و البته مسئولان فدراسیون کشتی همراه بوده زیرا آنها معتقد هستند تبلیغ برای یک کاندید خاص پیش از هرگونه ثبت نام و انتخابات خلاف اخلاق است.

حال باید دید چه سرنوشتی برای احمدرضا حافظی به عنوان رئیس هیئت کشتی استان زنجان رقم خواهد خورد و این قهرمان سابق ال مپیک و نامزد احتمالی ریاست فدراسیون کشتی در روزهای آتی به کدامیک از مناطق کشور سفر خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:

خیرآبادی: جام تختی و وهبی امره ملاک خوبی برای ارزیابی فرنگی کاران امید است

فرنگی کاران ایران به کرواسی و مجارستان دعوت شدند


انتهای پیام/

دیدار تبلیغاتی رئیس هیئت کشتی زنجان با کاندیدی که شاید رئیس شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار