دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان گفت: استان خوزستان رتبه دوم کشوری را در بحث مبارزه فرهنگی با مواد مخدر به خود اختصاص داده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، لامی زاده دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان روز گذشته در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در آبادان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ده تن کشفیات مواد مخدر در استان داشته‌ایم که در مقایسه با سال‌های گذشته مقدار بیشتری است.

وی افزود: آموزش و پرورش خوزستان در استان، نقاط پر خطر و آلوده را مشخص کرده است تا با ارائه راهکاری کاربردی بتوانند مانع آلودگی دانش آموزان به مواد مخدر شود.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر یک راهکار دانست و گفت: راهکار دیگر مقابله فرهنگی با این آسیب اجتماعی است.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان هم در این نشست گفت: باید تمام تلاش خود را به کار ببریم تا مواد مخدر را در استان خوزستان ریشه کن کنیم.

وی افزود: دولت به تنهایی توان مقابله با این آسیب اجتماعی را ندارد و باید تشکل‌های مردم نهاد بازوی توانمندی برای دولت شوند.

استاندار خوزستان ادامه داد: باید تمام تلاش خود را به کار ببریم تا به عرضه مواد مخدر در استان خوزستان خاتمه دهیم و در کنار آن با فعالیت های فرهنگی، مردم را از آسیب های این پدیده شوم آگاه کنیم.

شریعتی گفت: در سند ملی مبارزه با مواد مخدر وظایف دستگاه‌ها کاملا مشخص است و تمام دستگاه‌های اجرایی با عملی کردن بند به بند مفاد این سند گزارش آن را به استانداری خوزستان اعلام کنند.

وی افزود: منطقه آزاد اروند و پالایشگاه آبادان باید در مبارزه با مواد مخدر نقش بیشتری ایفا کنند.

انتهای پیام/ د

استان خوزستان حائز رتبه دوم کشوری در مبارزه با مواد مخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.