رئیس فدراسیون کوه نوردی گفت: در حال حاضر، ۲۵۰ باشگاه کوه نوردی در کشور فعال است.

فعالیت ۲۵۰ باشگاه کوهنوردی در کشوربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، رضا زارعی رئیس فدراسیون کوه نوردی و صعود‌های ورزشی در نشست مجمع عمومی عادی سالیانه این هیئت ورزشی در چهارمحال و بختیاری، از فعالیت ۲۵۰ باشگاه کوه نوردی در کشور خبر داد.

وی افزود: به زودی ۱۰۰ باشگاه دیگر نیز به منظور پیگیری مسئولیت‌های حقوقی و بیمه‌ای کوه نوردان، در استان‌ها تأسیس می‌شود.

زارعی با بیان وجود ۴۰۰ دیواره صخره نوردی در کشور اضافه کرد: از ابتدای امسال، ۲۱ هزار نفر آموزش‌های رشته ورزشی کوه نوردی را فرا گرفتند که تا پایان سال به ۲۵ هزار نفر خواهد رسید.

وی ادامه داد: هم اکنون بیش از یک هزار و ۵۰۰ مربی در ۱۵ زیرشاخه رشته کوه نوردی و صعود‌های ورزشی در سطح کشور فعالیت می‌کنند.

زارعی گفت: طی ۵ سال گذشته هم ۱۳ مسابقه صعود‌های ورزشی ویژه نونهالان و به منظور استعدادیابی و قهرمان پروری ورزش کوه نوردی در کشور برگزار شد.

وی با اشاره به شرکت ۵۰ هزار نفر در دوره‌های آموزشی فدراسیون کوه نوردی و صعود‌های ورزشی طی چهار سال اخیر افزود: این فدراسیون در حوزه کیفیت آموزشی، یکی از سه فدراسیون برتر کشور است.

گفتنی است: در این نشست عملکرد و گزارش مالی سال ۹۷ و تقویم ورزشی سال آینده هیئت کوه نوردی استان ارائه‌ و مورد تصویب اعضا قرار گرفت.
 
انتهای پیام/خ

مجمع عمومی عادی سالیانه هیئت کوه نوردی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار