تعدای از تجار آذربایجانی فعال در زمینه کشاورزی با حضور در محل استانداری با محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی،در دیدار با هیات تجاری جمهوری آذربایجان با اشاره به اشتراکات فراوان تاریخی، فرهنگی و دینی میان ایران و جمهوری آذربایجان گفت: توسعه روابط با جمهوری آذربایجان از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است.
 
وی در ادامه با اعلام آمادگی در جهت گسترش روابط با جمهوری آذربایجان افزود: آمادگی داریم در زمینه‌های مختلف بویژه در زمینه صادرات محصولات کشاورزی استان به بازار‌های مختلف دنیا با جمهوری آذربایجان همکاری داشته باشیم.
 
مقام عالی استان همچنین از اتاق بازرگانی ارومیه خواست در خصوص ایجاد بستر همکاری‌های مشترک در زمینه تولید و صادرات محصولات کشاورزی با تجار جمهوری آذربایجان اهتمام ویژه داشته باشد.
 
تجار آذربایجانی نیز در این دیدار با اذعان به اینکه محصولات کشاورزی استان آذربایجان غربی از کیفیت بالایی برخوردار است، آمادگی خود را در جهت صادرات این محصولات بویژه سیب و انگور به بازار‌های خارجی از جمله بازار روسیه اعلام نمودند.
 
انتهای پیام/م
 

سفر هیات تجاری جمهوری آذربایجان به آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.