معاون امور باغبانی وزارت جهادکشاورزی گفت: سرمایه گذاران نباید برای آغاز فعالیت‌هایشان در پیچ و خم اداری سرگردان شوند.

سرمایه گذاران نباید برای آغاز فعالیت در ادارات سرگردان شوندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمدعلی طهماسبی روز شنبه در مراسم اختتامیه همایش فرصت‌های سرمایه گذاری سیستان وبلوچستان در چابهار اظهار داشت: این استان فرصت‌های بیشماری در حوزه کشاورزی و شیلات دارد که نیاز است توجه ویژه‌ای به توسعه زیرساخت‌های آن شود.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان یکی از قطب‌های مهم صید و صیادی، پرورش ماهی در قفس، پرورش میگو و صنایع وابسته به ویژه تن ماهی است و می‌تواند در صورت توجه بیشتر به اشتغال و تولید کمک کند.

رئیس پنل کشاورزی و شیلات نخستین همایش فرصت‌های سرمایه گذاری سیستان وبلوچستان افزود: برداشتن موانع سرمایه گذاری و تغییر نگاه‌ها به سرمایه گذاران داخلی و خارجی از نیاز‌های اصلی توسعه این منطقه محروم است.

طهماسبی گفت: باید یک کارگروه واحد برای سرمایه گذاری در این استان ایجاد شود تا سرمایه گذار با کاغذ بازی و رفتن به این اداره و آن اداره با مشکلات فراوان مواجه نباشد.

وی ادامه داد: سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی در این استان می‌تواند در بخش کشت‌های گلخانه‌ای مثمرثمر باشد و باید برای کشت گلخانه مجوز‌های لازم صادر و آب دریا شیرین و استفاده شود.

وی بر استفاده از تکنولوژی تصفیه آب دریا و انتقال آن به گلخانه‌ها و آغاز کشت گلخانه‌ای در سه هزار هکتار از زمین‌های منطقه را خواستار شد و بر حل مشکلات کشاورزان تاکید کرد.

همایش فرصت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان از روزگذشته در چابهار آغاز بکار کرد.

انتهای پیام/ز

معاون وزیر جهاد کشاورزی در سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.