جامعه رسانه‌ای انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای دستگیری مرضیه هاشمی را محکوم و آن را برگی در کارنامه دشمنی نظام سلطه با انقلاب دانست.

بازداشت خبرنگار زن مسلمان؛ برگ دیگری در کارنامه دشمنی نظام سلطه با انقلاب اسلامیبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جامعه رسانه‌ای انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای دستگیری مرضیه هاشمی توسط آمریکا را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بر کارنامه ستیز و دشمنی نظام سلطه به سرکردگی آمریکا با انقلاب اسلامی برگی دیگر افزوده شد.

در اقدامی خلاف عرف و قانون، خبرنگار زن مسلمان مرضیه هاشمی که به قصد دیدار خانواده خود عازم کشور آمریکا گشته بود، بی هیچ دلیل و اتهامی بازداشت و زندانی شد و تا ۴۸ ساعت از سرنوشت او هیچ خبری نبود. با اولین تماس وی با خانواده مشخص شد که با این خبرنگار زن مسلمان توهین آمیز‌ترین برخورد‌ها صورت گرفته است و در حال حاضر هم از شرایط او اطلاعی در دست نیست.

ما اهالی رسانه ضمن ابراز انزجار و اعتراض به چنین رفتار‌های خلاف شئون اخلاقی و انسانی و غیرقانونی با این خبرنگار مومن، آزاده و انقلابی خواستار آزادی فوری مرضیه هاشمی هستیم و از مسئولان مربوطه و در راس آن وزیر امور خارجه کشورمان می‌خواهیم که در اسرع وقت اقدامات قاطع و مقتضی را در جهت آزادی و احقاق حقوق انسانی و حرفه‌ای از این بانوی خبرنگار انقلابی معمول دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار