معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی ناجا گفت: امنیت مردم نهاد نقشی راهبردی در خنثی سازی اهداف دشمن دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار رمضان شعبانی معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی ناجا در جمع کارکنان انتظامی مازندران در ساری گفت: امنیت مردم نهاد، نقشی راهبردی و تعیین کننده در خنثی سازی نقشه دشمن در بی ثباتی کشور و انقلاب اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران علی رغم همه شیطنت‌های دشمن در چهل سال گذشته، امروز به کمال و ماندگاری رسیده است، افزود: مهمترین رسالت ما حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی در حوزه نظم و امنیت کشور، شناخت نقشه راه و سناریو‌های دشمن است.

معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی ناجا، پایداری در حفظ روحیه، معرفت دینی و روحیه جهادی را از مهمترین رسالت همه دلسوزان نظام برشمرد و گفت: عنایات ویژه الهی، هدایتگری‌های داهیانه مقام معظم رهبری و جانفشانی مردم، محور و کانون اصلی ماندگاری و توسعه این انقلاب به شمار می‌آید.

سردار شعبانی با بیان این که انقلاب اسلامی همواره صحنه رویارویی با دشمن بوده است، افزود: نتیجه این نبرد، شکست‌های پی در پی آمریکا و تبدیل شدن به کلکسیون و نمایشگاه بزرگی از شکست‌های آمریکا و استمرار پیشرفت انقلاب اسلامی است.

وی گفت: امروز در دهه پنجم انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران در قله استقلال، عزت و قدرت داخلی، نفوذ منطقه‌ای و تعیین کنندگی مناسبات جهانی قرار گرفته و به مرحله پویایی و پایایی خود رسیده است.

معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی ناجا راه اندازی جنگ اقتصادی، جنگ رسانه ای، بی ثبات سازی و ایجاد آشوب‌های اجتماعی را از جمله نقشه‌های شوم دشمن در مقابله با جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: دشمن با استفاده از تبلیغات رسانه‌ای در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به دنبال اخلال در نظام اقتصادی کشور، تشدید تحریم ها، هرزه نگاری و القاء فرهنگ‌های منحرف غربی در کشور است.

وی تصویر سازی مثبت و مقتدر از دشمن، تصویر سازی منفی از نظام سیاسی ایران، متلاشی کردن انسجام اجتماعی و پیاده کردن سناریوی بی ثبات سازی و به چالش کشیدن امنیت ملی را از مهمترین اهداف دشمن در جنگ رسانه‌ای عنوان کرد.

معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی ناجا، از دیگر عوامل شکست دشمن در بی ثبات سازی انقلاب اسلامی را عنایات الهی، وجود رهبری ابر استراتژیک، مولفه‌هایی همانند فرهنگ حسینی و مهدوی، اقتدار کم نظیر نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی، عمق نفوذ منطقه‌ای ایران و اقتدار بسیج ۸۱ میلیونی مردم ایران و شناخت چهره‌ها و جریان‌هایی که می‌خواهد در مقابل جمهوری اسلامی قرار بگیرند عنوان کرد.

سردار شعبانی گفت: مهمترین راهبرد‌های لازم در عرصه مقابله و دفاع در مقابل دشمن، ارتقاء قدرت ملی و توانمندی‌های نظام به ویژه در حوزه اقتصادی، افزایش سطح امید و اعتماد عمومی جامعه به مسئولان نظام با خدمت صادقانه و صیانت بخشی معنوی و بصیرتی و افزایش آمادگی‌ها  است.

انتهای پیام/ م

خنثی سازی اهداف دشمن با ایجاد امنیت مردم نهاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار