استاندار اردبیل با حضور در ۶ واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل امروز در جریان بازدید از واحد‌های تولیدی و صنعتی اردبیل افزود: کارخانه تولید اشجع باتری از جمله واحد‌های فعال است که تعداد شاغلان این واحد ۱۵۰ نفر می‌باشد.
وی تصریح کرد: این واحد برای تکمیل فاز دوم خود نیازمند برق بود که با تامین میزان برق مورد نیاز نیرو‌های شاغل در این واحد به ۶۰۰ نفر می‌رسد.
استاندار اردبیل در جریان این بازدید با حضور در کارخانه سولار پایپ به عنوان تولید کننده لوله‌های آبرسانی و اتصالات پلی اتیلنی نسبت به حل مشکل این واحد در خصوص بازاریابی و همچنین اخذ مطالبات این کارخانه از استان قول مساعد داد.
بهنام جو به مشکل واحد تولیدی رنگ و رزین پیروزی نیز اشاره کرد و گفت: مشکل این واحد تامین سرمایه ثابت و بازاریابی از داخل استان می‌باشد که رایزنی‌های لازم با دستگاه‌های اجرایی مرتبط انجام شد.
وی ادامه داد: این واحد با ۶۵ نفر نیرو در حال فعالیت می‌باشد که ۳۰ نفر آنان مددجو هستند.
استاندار اردبیل در ادامه از روند فعالیت در شرکت ساوالان چوب و تولید کننده لوله و اتصالات و پانل دیواری نیز بازدید و نسبت به حل مشکل این واحد‌ها قول مساعد داد.
انتهای پیام/ح

بررسی مشکلات 6 واحد تولیدی در اردبیل

برچسب ها: واحد تولیدی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.