یک فرد مسلح پس از تعقیب و گریز ‌در خیابان بیستون شهر رشت توسط پلیس ‌‌دستگیر شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، ظهر امروز پیش سارق خودرو که ظاهرا یک کلت همراه داشته در خیابان منتهی به بیستون رشت پس از مشکوک شدن پلیس راهنمایی و رانندگی  به پلاک ماشین اقدام به فرار کرد و  به ساختمان نیمه کار پناه برد .

وی پس از تهدید کردن پلیس و ایجاد رعب و وحشت در نهایت تسلیم نیروی انتظامی شد.

سردار اسحاقی فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان در خبر ۱۴ گفت: امروز ساعت ۱۱:۳۰ نیروی انتظامی به خودرویی که حالت عادی نداشت مشکوک شده و آن را تعقیب کردند، راننده  ماشین را رها کرد و به سمت ساختمان نیمه‌کاره‌ای رفته و  در طبقات فوقانی ساختمان قرار گرفت.

وی افزود: این فرد حالتش طبیعی نبود و قصد خودکشی داشت، اما با مدارای ماموران به پایین ساختمان آمد و هم‌اکنون در اختیار نیروی انتظامی است.

سردار اسحاقی گفت: به نظر می‌آید که این فرد مواد مخدر توهم‌زا مصرف کرده و هیچ موضوع ضد امنیتی و سرقت مسلحانه ای در رشت رخ نداده است.


بیشتر بخوانید :تعقیب و گریز پلیس و فردی مسلح در رشت +فیلم


اولین تصویر از سارق مسلح

جزییات ماجرای تعقیب و گریز در خیابان بیستون رشت

 

جزییات ماجرای تعقیب و گریز در خیابان بیستون رشت


بیشتر بخوانید:لحظه دستگیری سارق مسلح در رشت + فیلم


رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان گفت: سارقی که ساعات قبل پس از تعقیب نیرو‌های پلیس راهور به داخل ساختمانی متروکه در خیابان بیستون رشت فرار کرده بود ،دستگیر شد.

سرهنگ محمدرضا محمدی افزود: نیرو‌های پلیس راهور صبح امروز به‌دلیل مخدوش بودن پلاک خودروی این فرد و دستکاری بودن آن به وی مشکوک شده و دستور ایست صادر کردند، اما نامبرده به سرعت از محل متواری شده بود.

انتهای پیام/ف

سارق مسلح در رشت دستگیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۲۹ دی ۱۳۹۷
وقتی فقر و بدبختی زیاد بشه دیگه همین میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۳۰ دی ۱۳۹۷
نخیر وقتی تن پروری بی آری و تنبلی و بخوای یه شبه بدون زحمت ره صد ساله رو بری این میشه
وگرنه این اقا بیل که به کمرش نخورده به جای دزدی می تونست بره کارگری ،شاگردی و هزارتا کار دیگه ولی وقتی اون زحمت داره و درامدش کمه پس چه کاری بهتر از دزدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۲۹ دی ۱۳۹۷
تصاویرش کجا بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۳۰ دی ۱۳۹۷
آفرین خوبه خودتم میگی درآمدش کمه خوب در آمد هر کاری اگر بر مبنای سختی اون کار بالا باشه هیچکس دزدی نمیکنه اما اگر فردی یکبار دزدی کرد،دیگه مزش میره زیر دندونش و تبدیل به شغلش میشه باید مجازات شود