کرمی گفت:متهم طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و با ارائه دلایل و مستندات به ۸ فقره سرقت خودرو پراید مدل‌پایین اعتراف کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سرهنگ احمد کرمی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قم با انجام اقدامات پلیسی یک دستگاه کامیونت را که اقدام به حمل کالای قاچاق از یکی از استان‌های غربی به مقصد تهران کرده بود را در محور مواصلاتی استان شناسایی و متوقف کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی از خودرو ۲۳ هزار و ۷۶۰ عدد فیوز مینیاتوری، هزار و ۵۳۲ تخته انواع ست روتختی و روبالشی قاچاق که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی‌شده بود کشف که اموال مکشوفه تحویل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی شده و نمونه‌هایی نیز جهت ارزش‌گذاری به گمرک ارسال و کارشناسان ارزش محموله را ۲ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال اعلام کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم عنوان کرد: راننده در تحقیقات مأموران اظهار داشت حامل اثاثیه منزل بوده و به مقصد تهران بارگیری کرده است بنابراین خودرو مذکور جهت بررسی بیشتر خودرو به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان منتقل شد.

کرمی ادامه داد: نهایتاً متهم به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم همچنین از دستگیری سارق خودرو‌های مدل‌پایین پراید در قم خبر داد.

وی تصریح کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو‌های مدل‌پایین از نوع پراید، شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان با جدیت در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان یادآورشد: متهم طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و با ارائه دلایل و مستندات به ۸ فقره سرقت خودرو پراید مدل‌پایین اعتراف کرد.

کرمی عنوان کرد: در ادامه با انجام یکسری تحقیقات پلیسی تصویر سارق حین سرقت یک دستگاه خودرو پراید به‌دست‌آمده و مورد شناسایی کارآگاهان قرار گرفت.

کرمی به اعتیاد نامبرده اشاره و تصریح کرد: نهایتاً وی به همراه پرونده تشکیل‌شده به مرجع قضائی استان معرفی و پس از صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام/ح

محموله ۲ میلیارد و ۲۴۰ میلیونی قاچاق در قم کشف شد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار