فرماندار ملکشاهی گفت: ۱۱۰طرح با بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار در قالب طرح پیشرفت و آبادانی بنیاد مستضعغان تصویب شد.

تصویب ۱۱۰ طرح اشتغالزایی در ملکشاهیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،جلسه کمیته اشتغال و سرمایه گزاری شهرستان ملکشاهی در محل فرمانداری شهرستان باحضور فرماندار، مدیران و کارشناسان بنیاد مستضعفان و مسئولین شهرستان برگزار شد.

 محمد تاسمه فرماندار ملکشاهی گفت: ۱۱۰طرح با بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار در قالب طرح پیشرفت و آبادانی بنیاد مستضعغان تصویب شد که این طرح ها شامل دامپروری، خدمات فنی ، کارگاه های تولید صنایع دستی ، کارخانه تولید سیم و کابل، هتل و رستوران، مشاغل حوزه گردشگری و مشاغل خانگی است.

 تاسمه افزود:  برای اجرای این طرح ها که بیش از 150 نفر اشتغالزایی به همراه دارند، مبلغ 120 میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات بنیاد مستضعفان پرداخت می شود.

وی اظهار کرد: امسال در قالب طرح های اشتغالزایی فراگیر و روستایی دولت (سامانه کارا) بیش از 140 میلیارد ریال تسهیلات به مردم این شهرستان پرداخت شده که برای 372 نفر شغل ایجاد شده است.

تاسمه یادآور شد: سهمیه شهرستان از محل تسهیلات اشتغالزایی بنیاد مستضعفان سال جاری 150 میلیارد ریال است و این رقم در سال آینده بیشتر خواهد شد.

 

انتهای پیام/با

۱۱۰طرح  در قالب طرح پیشرفت و آبادانی بنیاد مستضعغان تصویب شد

برچسب ها: اشتغالزایی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.