مدیر امور سرمایه گذاری جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت:طرح استمهال و بخشودگی جریمه دیرکرد تسهیلات بانکی کشاورزان خراسان جنوبی ابلاغ شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،بهدانی مدیر امور سرمایه گذاری جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت:طرح استمهال و بخشودگی جریمه دیرکرد تسهیلات بانکی کشاورزان خراسان جنوبی ابلاغ شد.

وی با گلایه از تخصیص کم اعتبار این حوزه به خراسان جنوبی افزود: از ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار کشوری فقط ۳۶ میلیارد تومان سهم استان است که این با توجه به نیازمندی کشاورزان بسیار کم است.

بهدانی با بیان اینکه شرایط انتخاب شده این طرح نیز مناسب نیست، گفت:  این طرح برای وام‌های زیر ۸ میلیون تومان است که ۱۱ هزار فقره از ۴۱ هزار فقره وام‌های اعطایی استان را شامل می‌شود.

مدیر امور سرمایه گذاری جهاد کشاورزی خراسان جنوبی افزود: در این خصوص به ادارات شهرستان گفته شده تا در ابتدا وام‌های زیر ۸ میلیون تومان را در دستور کار قرار دهند و بعد وام‌های تا ۲۰ میلیون تومان را معرفی کنند.

وی گفت: این طرح شامل وام‌های گروه صنایع تبدیلی نمی‌شود که با توجه به اینکه این واحد‌ها محصولات کشاورزان خراسان جنوبی را  فرآوری می‌کنند مشکلاتی را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/غ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.