در معرفی از سوی وزارت جهادکشاورزی، در شهرستان کاشمر ۴ نمونه‌ی برتر استانی و ۲ نمونه برتر ملی از بخش کشاورزی انتخاب شدند.

۴ نمونه‌ی برتر استانی و ۲ نمونه برتر ملی از بخش کشاورزی انتخاب شدندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سید ابوالقاسم موسوی مدیرجهاد کشاورزی کاشمر گفت: با هدف ترغیب فعالان عرصه تولید کشاورزی در سطح کشور، توجه مسئولین، تصمیم سازان و تصمیم گیران کشور به وضعیت کشاورزان و همچنین ایجاد زمینه برای پیروی سایر بهره برداران از موفقیت کشاورزان خبره و برتر، وزارت جهادکشاورزی همه ساله نسبت به شناسایی انتخاب و معرفی تولیدکنندگان نمونه اقدام می‌نماید.

وی افزود: فعالیت ستاد شناسایی، انتخاب و معرفی تولیدکنندگان برتر، از شروع فصل زراعی آغاز شده و ستاد‌های شهرستانی، استانی و مرکزی هر کدام بر اساس وظیفه مندی خاص خود کاندیدا‌های تولید برتر در سطح رشته‌های مختلف را که با کسب آگاهی و مراجعه به مدیریت‌های جهاد کشاوررزی و تکمیل فرم‌های ثبت نام اقدام نموده اند، مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

موسوی اظهار داشت: در همین راستا، ستاد انتخاب و معرفی تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی کشور، با حضور نمایندگان کلیه بخش‌های مرتبط با محوریت اداره آموزش و ترویج در سطوح شهرستان، استان و مرکز تشکیل گردید و در نهایت پس از ارزیابی، بازدید و بررسی‌های کارشناسی، بخش کشاورزی شهرستان موفق به کسب رتبه‌ی نخست در سطح ۴ نفر استانی و ۲ نفر ملی گردید.

بهره بردار محصولات فرعی جنگل و مرتع و همچنین آقای سعید صالحی پرورش دهنده‌ی مرغ مادر در سطح استانی، موفق به کسب رتبه‌ی نخست و نمونه گردیده اند که علاوه بر تقدیر در سطح کشوری و استانی طی مراسمی در شهرستان از این عزیزان تقدیر به عمل خواهد آمد.

موسوی ضمن تبریک این موفقیت به تولیدکنندگان و بهره برداران منطقه گفت: آقایان سعید صالحی به عنوان پرورش دهنده مرغ مادرگوشتی و علی اکبر دباغ به عنوان آبخیزدار نمونه مکانیک در سطح ملی و آقایان محمدرضا سیاح تولید کننده انگور آبی، رضا قدوسی موشکی آبخیزدار مکانیک نمونه، احمد پردل بختیار

انتهای پیام//و. ت


اقدام وزارت جهاد کشاورزی برای معرفی کشاورزان نمونه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.