مسابقات هنرهای فردی قهرمانی استان کرمان ـ انتخابی تیم برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

غلامحسین سلطانی نسب، نماینده نینجوتسو استان کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: رقابت های هنرهای فردی قهرمانی استان کرمان، انتخابی تیم برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور در بخش آقایان با حضور شرکت کنندگانی از باشگاه های شهرستان کرمان در خانه رزمی برگزار شد.

عضو شورای فنی هیئت رزمی استان کرمان با اعلام اینکه این رقابت‌ها با حضور پاکروانان، دبیر هیئت رزمی استان کرمان برگزار شد، افزود: در این مسابقات، 100 ورزشکار در رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوان، جوانان و بزرگسالان در استایل های بیکن جوتسو، تای جوتسو، یاساکو، فوکیا جوتسو، شوریکن جوتسو، سلاح های ثابت بلند، سلاح های ثابت کوتاه، سلاح های انعطافی بلند، سلاح های انعطافی کوتاه، و سلاح های تخصصی با هم به رقابت پرداختند.

سلطانی نسب با اشاره به اینکه در مجموع، تعداد 27 طلا، 13 نقره و 10 برنز از این رقابت ها کسب شد، تصریح کرد: در پایان باشگاه شیدوشی سلطانی نسب بر سکوی نخست ایستاد و باشگاه های شیدوشی هو علی اکبر سلطانی نسب و سنسه امین معصومی به ترتیب عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

وی با اعلام اینکه برگزیدگان این رقابت ها در قالب تیم استان کرمان به رقابت های قهرمانی کشور اعزام می شوند، یادآور شد: مسابقات قهرمانی کشور 21 بهمن ماه به میزبانی استان قم برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

پایان مسابقات هنرهای فردی قهرمانی استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار