خبرگزاری رویترز مدعی شد در دیداری که میان مقام‌های ایران و نمایندگان اروپا انجام شد آنان در موضعی هم سو با رئیس جمهور آمریکا گفتند: اروپا دیگر نمی‌تواند آزمایش‌های موشکی ایران را تحمل کند.

رویترز: کشور‌های اروپایی در مسئله ایران به سمت ترامپ متمایل شده‌اند!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری رویترز گزارش داد کشور‌های اتحادیه اروپا در مسئله ایران به سمت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا متمایل شده‌اند!

در دیداری که ۸ ژانویه (۱۸ دی‌ماه) میان مقام‌های ایران و نمایندگان کشور‌های اروپایی انجام شده نمایندگان طرف ایران ناگهان از جا برخاسته‌اند، از جلسه بیرون رفته‌اند و در را بسته‌اند.

این جلسه ۱۰ روز پیش در ساختمان وزارت خارجه ایران، میان دیپلمات‌های فرانسه، انگلیس، آلمان، دانمارک، هلند و بلژیک انجام شد و قرار شده بود طرفین در جریان آن درباره ادعا‌های مطرح‌شده توسط دانمارک علیه ایران بحث و تبادل نظر کنند.

خبرگزاری رویترز، روز جمعه به نقل از ۴ دیپلمات گفته‌اند دیپلمات‌های کشور‌های اروپایی در آن جلسه با بیان اینکه اروپا دیگر نمی‌تواند آزمایش‌های موشکی ایران و اقدامات این کشور برای ترور برخی افراد در خاک اروپا را تحمل کند، موجب عصبانیت مقام‌های ایران شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۲۹ دی ۱۳۹۷
کشورهای اروپایی از اول هم به سمت ترامپ متمایل بودند ولی دارن نقش بازی میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۲۹ دی ۱۳۹۷
به اينها نمي توان اطمينان كرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۲۹ دی ۱۳۹۷
از همون اول هم معلوم بود اروپایی ها بی عرضه هستن . ایران باید به مردمش متکی باشه نه به بیگانگان در سراسر جهان . در جنگ ایران و عراق چه کسانی در خط مقدم جبهه ها جنگیدن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۰ ۲۹ دی ۱۳۹۷
حالا باز هم منتظر spvباشید انشااله یک روز خواهد امد.
آخرین اخبار