بخشی از صحبت‌های مرضیه هاشمی گوینده مسلمان شبکه خبری پرس تی‌وی درباره اولین دیدار او با امام خمینی(ره) را مشاهده می‌کنید.

خاطره شنیدنی از مرضیه هاشمی در اولین دیدار خود با امام خمینی(ره)+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مرضیه هاشمی خبرنگار، مستندساز و گوینده آمریکایی-ایرانی است که این روزها خبر بازداشت او از سوی مأموران آمریکایی در واشنگتن خبرساز شده است. او که برای دیدار خانواده و برادر بیمارش به این کشور سفر کرده بود، مورد بدرفتاری مأموران قرار گرفته و بی‎‌دلیل دستگیر می‌شود.

گفتنی است،  مرضیه هاشمیگوینده‌ آمریکایی‌الأصل شبکه‌ پرس تی‌وی است که با نام «ملانی فرانکلین» در ایالت کلرادو آمریکا به دنیا آمد و در رشته‌ رسانه فارغ‌التحصیل شد. او در جوانی تحت تاثیر شخصیت امام خمینی (ره)، بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، مسلمان شد و به ایران مهاجرت کرد.

مرضیه هاشمی که چندی پیش مهمان برنامه "اقیانوس آرام" بود، در این برنامه از خاطره اولین دیدارش با امام خمینی(ره) روایت گفت. در ادامه می‌توانید بخشی از این برنامه تلویزیونی را با روایتی شنیدنی از این گوینده مسلمان مشاهده کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.