رییس جمعیت هلال احمر چالوس از امدادرسانی به ۱۴۴ دستگاه خودروی گرفتار در برف از دیشب تاکنون در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، امیرحسین عسگرزاده رییس جمعیت هلال احمر چالوس به امدادرسانی به خودرو‌های گرفتار در برف و کولاک جاده کندوان اشاره کرد و گفت:با آغاز بارش برف از دیشب ۴ تیم امداد و نجات متشکل از ۲۰ امدادگر در این جاده مستقر شدند.

وی افزود: تیم عملیاتی مستقر در پایگاه امداد و نجات ندا محور کندوان امروز و شب گذشته ۱۷ مورد بستن زنجیر چرخ، ۲۰ مورد رهاسازی خودرو، ۳۷ مورد امدادرسانی به خودرو‌های گرفتار در برف و کولاک انجام دادند.

عسگرزاده به توزیع پتو وبسته‌های غذایی و اسکان اضطراری برای مسافران در این محور اشاره کرد وگفت: ۲۰ تخته پتو، ۱۸ بسته مواد غذایی توزیع شد و ۶ مورد اسکان اضطراری انجام گرفت.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان چالوس با بیان اینکه محور کندوان باز است، اما مردم از سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند، افزود: روز و شب گذشته تیم‌های عملیاتی مستقر در پایگاه امداد و نجات کندوان و ندا کار امداد رسانی به خودرو‌های گرفتار در برف و کولاک را انجام دادند.

وی گفت: در این پایگاه یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی نجات آرگو امدادی بکارگیری شده است.

امدادرسانی هلالی‌ها به ۱۴۴ دستگاه خودروی گرفتار در برف در جاده چالوس +تصاویر

عسگرزاده ادامه داد: تیم عملیاتی مستقر در پایگاه امداد و نجات کندوان محور چالوس، ۱۶ مورد بستن زنجیر چرخ، ۱۹ مورد رهاسازی خودرو، ۳۵ موردامدادرسانی به خودرو‌های گرفتار در برف و کولاک انجام دادند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان چالوس افزود: ۸ تخته پتو، ۱۴ بسته مواد غذایی توزیع و ۲ مورد اسکان اضطراری انجام شد.

وی گفت: خودرو‌های امدادی بکارگیری شده در این پایگاه یک دستگاه خودروی نجات است.

رییس هلال احمر چالوس با بیان اینکه در حال حاضر محورکندوان باز است و تردد در آن انجام می‌گیرد، از مردم خواست با توجه به بارندگی و برودت هوا، از سفر‌های غیرضروری پرهیز و در صورت مسافرت، تجهیزات زمستانی، اعم از زنجیر چرخ و لباس گرم بهمراه داشته باشند.

امدادرسانی هلالی‌ها به ۱۴۴ دستگاه خودروی گرفتار در برف در جاده چالوس +تصاویر

انتهای پیام/آ

بهره مندی ۱۴۴ خودروی گرفتار در برف از خدمات هلال احمر جاده چالوس

برچسب ها: هلال احمر ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.