نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت :شعار مرگ بر آمریکا نتیجه جنایات بی شمار آمریکایی‌ها بر ضد ملت ایران است.

شعار مرگ بر آمریکا نتیجه و عکس العمل جنایات بی شمار آمریکایی‌ها برعلیه ایران استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان در خطبه‌های امروز نماز جمعه با بازگو کردن توطئه های  دشمنان در طول ۴۰ سال گذشته بر علیه ملت قهرمان ایران گفت: دولتمردان آمریکایی در قبل از انقلاب در کودتای ۲۸ مرداد، دوران پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و هدف قرار دادن هواپیمای مسافر بری و اخیرا هم با تحریم‌های اقتصادی جنایات بزرگی بر ضد مردم کشورمان انجام داده اند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اعلام اینکه شعار مرگ بر آمریکا نتیجه و عکس العمل جنایات بیشمار آمریکایی‌ها در کشورمان است افزود: آمریکایی‌ها هیج زمانی قابل اعتماد نیستند و در مذاکرات هم نشان دادند که به تعهدات بین المللی پای بند نیستند.

امام جمعه زنجان با اشاره به فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: جشن‌های شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی امسال با شکوه‌تر از سال‌های قبل با شرکت اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

حجت الاسلامی والمسلمین خاتمی همچنین با گرامیداشت فرا رسیدن ایام فاطمیه افزود: جشن‌های انقلاب باشکوه خاصی برگزار شود وحرمت ایام فاطمیه هم گرامی داشته شود.

خطیب نماز جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود مقاومت مردم غزه در برابر تجاوز رژیم غاصب اسراییل را یاد آور شد وگفت: اشغالگران قدس شریف در جنگ ۲۲ روز / جنگ ۸ روزه و جنگ ۵۱ روزه نتوانستند مقاومت مردم غزه را از بین ببرند واین نشان داد که مقاومت همواره در برابر اشغالگران پیروز است.

حجت السلام والمسلمین خاتمی با اشاره به اینکه تنها راه پیروزی صبر ومقاومت است افزود: فلسطین با قدرت ایستاده است و در آینده نزدیک پیروزی مردم مقاوم فلسطین محقق خواهد شد.

نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان با تاکید بر نظارت بیشتر بر بازار در چند ماه مانده به ایام نوروز گفت:مسولان باید با همراهی قوه قضاییه نظارت بیشتری بر بازار داشته باشند وبا متخلفان اقدامات جدی تری انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با گرامیداشت سالروز رحلت فاطمه زهرا (س) فرا رسیدن سالروز رحلت شیخ عباس قمی را تسلیت گفت.
 
انتهای پیام/ن
 

خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.