به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به نقش محصولات پروتئینی در سبد غذایی خانوادهها اظهار کرد: تنوع محصولات از جمله مسائلی است که مورد توجه سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار قرار دارد و به عنوان نمونه، علاوه بر عرضه مرغ گرم و منجمد تنظیم بازار، بال و بازوی کبابی، پاچینی، دل و جگر مرغ و مرغ کنتاکی در میادین عرضه میشود.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به اختلاف قیمت محصولات در میادین میوه و تره بار نسبت به سطح شهر، گفت: با توجه به قیمت مناسب، کیفیت مطلوب و تنوع محصولات، خرید از میادین میوه و تره بار مقرون به صرفه است.
وی با تأکید بر تلاش سازمان مدیریت میادین در کنترل و تعدیل قیمت محصولات عرضه شده در میادین و بازارهای میوه و تره بار، گفت: اگرچه این سازمان در حوزه تولید و قیمت گذاری در بازار نقشی ندارد، اما همه تلاش خود را برای کنترل قیمت محصولات در میادین و بازارها در جهت جلب رضایت شهروندان به کار گرفته است.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در پایان خاطرنشان کرد: هدف ما این است که میادین و بازارهای میوه و تره بار به سمت و سویى بروند که شهروندان بتوانند با مراجعه به این مراکز، همه نیازهای سبد غذایی روزانه خود را تأمین کنند.
بیشتر بخوانید: قیمت مرغ گرم و منجمد در میادین میوه و تره بار اعلام شد
گفتنی است؛ در حال حاضر مرغ گرم تنظیم بازار به قیمت ٩٨٠٠ تومان و مرغ منجمد تنظیم بازار نیز به قیمت ٨٩٠٠ تومان در میادین میوه و تره بار عرضه مىشود و عملاً تنها محلى که مرغ زیر ١٠ هزار تومان در آن عرضه مىشود، میادین میوه و تره بار است.
انتهای پیام/