فوتسالیست های ارژن، لیگ برتر فوتسال مردان را با شکست مقابل فرش آرا به پایان بردند.

شکستی دیگر در کارنامه ارژن شیرازبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته پایانی مرحله نخست مسابقات دسته برتر فوتسال مردان باشگاههای کشور عصر امروز تیم ارژن شیراز ۳-یک نتیجه را مقابل میزبانش فرش آرا مشهد واگذار کرد.

مصطفی فخری زننده تک گل ارژنی ها در این بازی بود و مجید خزایی با زدن ۲ گل و کمال کهن دل ، زمینه ساز برد نماینده مشهد بودند.

حمید کمالی سرمربی ارژن شیراز در پایان بازی گفت : فصل دشواری را پشت سر گذاشتیم و مشکلات بسیاری در طول رقابت ها برایمان پیش آمد که باعث شد اذیت شویم اما خدا را شکر می کنم که تیم ارژن را در لیگ برتر حفظ کردیم.

وی افزود: در بازی امروز هم بازیکنان هر آنچه در توان داشتند در زمین به نمایش گذاشتند و از عملکردشان راضی هستم ، چون تمام پتانسیل تیم ارژن همین است و نباید بیشتر توقع داشت.

با پایان مرحله نخست لیگ برتر فوتسال مردان باشگاههای کشور، ارژن شیراز با هفت برد، شش تساوی، ۱۳ شکست، ۵۸ گل زده، ۵۹ گل خورده، تفاضل منفی یک و ۲۷ امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی قرار گرفت تا نماینده فارس علی رغم شرایط نامطلوب مالی و کمبود بازیکن ، در این رقابت ها باقی بماند هرچند از صعود به دور دوم بازماند.

انتهای پیام/س

پیروزی فرش آرا مقابل ارژن در دسته برتر فوتسال مردان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار