مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: در سال ۱۳۹۶ دولت ۸۵۵ میلیارد تومان در استان اردبیل سرمایه گذاری کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، هاشم مظفری، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل امروز در نشست با کارکنان خزانه معین استان با اشاره به اینکه در سال ۱۳۹۶ معادل رقم ۸۵۵ میلیارد تومان در استان اردبیل اعتبارات نقدی و اسناد خزانه اسلامی اعم از اعتبارات استانی و ملی پرداخت گردیده است گفت: این میزان نسبت به سال ۱۳۹۵، از رشد ۶۶ درصدی برخوردار بوده است.
وی اظهار کرد: از مجموع رقم مذکور، اعتبارات هزینه ای، عمرانی و اسناد خزانه صادره به ترتیب ۴۰۴، ۱۸۱ و ۲۷۰ میلیارد تومان بوده که هر کدام سهم ۴۷، ۲۱ و ۳۲ درصدی از مجموع اعتبارات پرداختی را به خود اختصاص داده اند.
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل افزود: اعتبارات هزینه ای، عمرانی و اسناد خزانه اسلامی صادره در سال ۱۳۹۵، ارقام ۳۰۷، ۱۶۵ و ۴۲ میلیارد تومان بوده که به ترتیب سهم ۶۰، ۳۲ و ۸ درصدی از مجموع اعتبارات را تشکیل داده بودند.
مظفری تصریح کرد: با عنایت به اینکه اسناد خزانه اسلامی صرف پوشش بدهی‌های دولتی جهت اجراء پروژه‌های عمرانی می‌گردد و چنانچه این اسناد را جزو اعتبارات عمرانی به حساب آوریم، نتایج نشان می‌دهد طی سال گذشته دولت در استان اردبیل از محل بودجه سال ۱۳۹۶ رقم ۴۵۱ میلیارد تومان سرمایه گذاری در توسعه زیرساخت‌های استان داشته که این رقم نسبت به سال ۱۳۹۵ از رشد ۱۱۸ درصدی برخوردار بوده است.
انتهای پیام/ح

رشد ۱۱۸ درصد سرمایه گذاری دولت در اردبیل

برچسب ها: سرمایه گذاری ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.