کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی فوتبال نتیجه خوبی برابر عراق گرفت، اما از لحاظ فنی افت زیادی نسبت به بازی‌های قبلی کرده بود.

مهاجری: تیم ملی نتیجه خوبی برابر عراق گرفت / مواجهه نشدن با تیم های قدرتمند استراتژی کی روش بودرضا مهاجری کارشناس فوتبال کشورمان در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تساوی تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم ملی  فوتبال عراق و صعود به مرحله بعد جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان برابر عراق از لحاظ نتیجه قابل قبول بود چرا که ما با یک تساوی هم می‌توانستیم به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود کنیم، اما از لحاظ فنی و فوتبالی افت فاحشی نسبت به بازی‌های قبلی داشتیم و انتظارمان از تیم ملی بیشتر از این‌ها بود. البته تغییراتی در تیم ملی داشتیم که به طور حتم کی روش دلایلی برای این کار خود داشت.

او ادامه داد: به نظرم در برخی از خطوط از جمله خط دفاعی می‌توانستیم از بازیکنانی استفاده کنیم که در بازی‌های قبلی در کنار هم بازی کرده بودند و هماهنگی با یکدیگر داشتند. به طور مثال کی روش می‌توانست از زوج پورعلی گنجی و کنعانی زادگان در خط دفاع استفاده کند که این ۲ بازیکن در بازی‌های قبلی در کنار یکدیگر بازی کرده بودند و با یکدیگر هماهنگی بیشتری داشتند.

کسب یک امتیاز تنها دستاورد بازی با عراق بود 

مهاجری بیان کرد: بازی‌های بعدی تیم ملی سخت است و هر چه بازیکنان با یکدیگر هماهنگ باشند شرایط برای ما بهتر می‌شود. همچنین تیم ملی در کناره ها ضعیف عمل کرد و بازیکنان کناری نتوانستند نفوذ‌های خوبی داشته باشند و توپ‌ها را به خط حمله برسانند همین موضوع باعث شد که تیم ملی عراق حدود ۷۰ درصد بازی را در اختیار بگیرد و تیم برتر زمین بود. ناهماهنگی‌های زیادی بین کنعانی زادگان و حسینی در خط دفاع دیدیم و این موضوع هم به این دلیل بود که در کنار یکدیگر بازی نکرده بودند. تیم ملی برخلاف سایر بازی‌های خود قصد داشت که بازی تیم ملی عراق را تخریب کند. در مجموع دستاورد این بازی فقط کسب یک امتیاز بود که توانستیم به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کنیم.

کارشناس فوتبال درباره بازی‌های بعدی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: جام ملت‌های آسیا تورنمنتی است که باید به فکر بازی‌های بعد هم باشیم و این استراتژی کی روش بود که در مراحل بعدی با تیم‌های عربستان و قطر برخورد نکنیم. به هر حال معتقدم که تیم‌های عربستان، ژاپن و کره جنوبی شایستگی صعود به مراحل بعدی را دارند چرا که  تیم‌های قدرتمندی هستند. امیدوارم تیم ملی کشورمان هم به مراحل بعد صعود کند.


بیشتر بخوانید:

ایرماتوف در نقش ویلیامز غرق شد/پنالتی‌های ایران سوخت

ایران ۰ - ۰ عراق / ایرماتوف مانع سومین پیروزی کی روش شد/ یوز‌ها با صدرنشینی به یک هشتم رفتند

بازتاب تساوی تیم ملی ایران مقابل عراق در رسانه قطری


 انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار