کارشناس اداره کل هواشناسی همدان از کاهش ۸ درجه‌ای دما از ابتدای هفته آینده خبر داد.

کاهش ۸ درجه‌ای دما از شنبهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدحسن باقری‌شکیب کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با بیان اینکه بعد از ظهر دیروز سامانه بارشی جدید وارد استان شده است و این سامانه بارشی تا بعد از ظهر جمعه در استان فعال است، گفت: با خروج سامانه بارشی شاهد کاهش ۶ تا ۸ درجه‌ای دما در استان خواهیم بود.
وی اظهار کرد: از بعد از ظهر دیروز سامانه بارشی جدید وارد استان شد..
کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با بیان اینکه بارش‌ها از سمت غرب و جنوب استان وارد می‌شود افزود: این سامانه بارشی تا بعد از ظهر روز جمعه در استان فعال است.
باقری شکیب با بیان اینکه امروز و فردا در برخی از ساعات شاهد بارش برف و باران در استان هستیم عنوان کرد: عمده بارش‌ها به شکل برف و باران است.
وی با بیان اینکه از نظر تغییرات دمایی از صبح شنبه هفته آینده با خروج سامانه بارشی شاهد کاهش ۶ تا ۸ درجه‌ای ما ر. استان هستیم یادآور شد: توده هوای سرد تا اواسط هفته آینده ماندگاراست.
کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با بیان اینکه دمای هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته بین منفی ۴ و ۱۰ درجه سانتیگراد در نوسان بود خاطرنشان کرد: از رانندگان تقاضا می‌شود در هنگام عبور از گردنه‌ها وسایل ایمنی همراه داشته باشند.

انتهای پیام/

کاهش دمایی هوا در همدان

برچسب ها: هواشناسی ، بارش برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.