بارش برف در محور‌های مواصلاتی اردبیل/تمام محور‌های استان باز است

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از بارش برف در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل شاهد بارش برف در محور اردبیل _ سرچم و گردنه‌های حیران، صائین و الماس هستیم که با تلاش راهداران خستگی ناپذیر کلیه محور‌های مواصلاتی استان اردبیل باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد و سایر محور‌های مواصلاتی استان اردبیل جوی تمام ابری دارند.
وی از آمادگی ۴۵۸ نفر نیروی انسانی با ۲۵۱ دستگاه ماشین آلات در قالب ۱۲۰ اکیپ خبر داد وافزود:راهداران سخت کوش دیار سبلان در ۱۲ راهدارخانه ثابت و سیار استان در تمامی محور‌های مواصلاتی مستقر هستند تا مردم در این ایام هیچگونه مشکلی در رفت و آمد نداشته باشند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: هموطنان عزیز جهت تردد در محور‌های کوهستانی و برف گیر به همراه داشتن زنجیرچرخ و سایر تجهیزات زمستانی الزامی است.
رحمتی بیان کرد: قبل از سفر نیز هموطنان عزیز و مسافرین محترم می‌توانند از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.
انتهای پیام/ح

همراه داشتن زنجیرچرخ در محورهای کوهستانی اردبیل الزامی است

برچسب ها: راهداری ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.