مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر ۳ باب کتابخانه در سطح استان اردبیل افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رباب عزیزخانی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل در نشست با فرماندار نیر از افتتاح ۳ باب کتابخانه در سطح استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: در ایام دهه مبارک فجر در استان اردبیل ۳ باب کتابخانه افتتاح خواهد شد.

وی افزود: در روستا‌های با جمعیت بالای ۲ هزار نفر کتابخانه احداث می‌شود و این گام موثری در راستای توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل از اهدای کتاب در روستا‌ها خبر داد و تصریح کرد: یکی دیگر از توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی اهدای کتاب در روستا‌ها و مدارس است که درحال انجام می‌باشد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: در برخی شهرستان‌ها ما مناطق محروم و کم جمعیت داریم که به کتابخانه نیاز دارند که به علت محدودیت منابع اعتباری در احداث کتابخانه می‌کوشیم تا به شکل کتابخانه سیار در این مناطق خدمات‌رسانی کنیم.

ابراهیم امامی، فرماندار شهرستان نیر هم به نبود کتابخانه سیار در شهرستان اشاره کرد و گفت: شهرستان نیر در راستای توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی نیازمند کتابخانه سیار است.
انتهای پیام/ح

احداث کتابخانه در روستاهای بالای 2 هزار نفر جمعیت اردبیل

 

برچسب ها: کتابخانه ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.