جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف انواع لوازم بهداشتی و مواد غذایی احتکار شده به ارزش بیش از ۴ میلیارد ریال توسط ماموران پلیس آگاهی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، سرهنگ کردلو  جانشین فرمانده انتظامی استان گفت:در پی کسب خبری مبنی بر احتکار اقلام و کالای اساسی مردم توسط یک محتکر سریعاً موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با کار اطلاعاتی صورت گرفته یک انبار احتکار کالا در شهر زنجان شناسائی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی و با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت اداره تعزیرات از این انبار شخصی بازدید به عمل آمد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان اظهار داشت: در بازرسی از این انبار کالا در یکی از مناطق شهر زنجان در مجموع بیش از ۹ هزار عدد انواع مواد بهداشتی و مواد غذایی احتکار شده کشف کنند.

سرهنگ کردلو با اشاره به اینکه بنابر نظر کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های احتکار شده بیش از ۴ میلیارد ریال برآورد شده است تاکید کرد: پلیس با کسانی که بخواهند در بازار اختلال ایجاد کرده و با احتکار مایحتاج مردم، قیمت‌ها را بالا ببرند برابر قانون قاطعانه برخورد می‌کند.


انتهای پیام /ک


برخورد جدی پلیس با محتکرین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.