مراسم وداع با پیکر مطهر ۱۰ شهید دفاع مقدس و مدافع حرم حضرت زینب (س) امشب در مشهد برگزار می‌شود.

مراسم وداع با پیکر مطهر ۱۰ شهید دفاع مقدس و مدافع حرمبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیین تشییع این شهدای گرانقدر صبح روز جمعه ۲۸ دی بر دوش مردم شهید پرور مشهد مقدس و زائران بارگاه منور رضوی از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از میدان شهدا تا حرم مطهر امام رضا علیه السلام برگزار و پس از طواف در حرم رضوی بر پیکر این شهیدان والا مقام نماز اقامه می‌شود.

مراسم خاکسپاری پیکر ۵ شهید مطهر بعد از نماز جمعه در گلزار شهدای بهشت رضای مشهد برگزار خواهد شد؛ پیکر ۵ شهید نیزبرای خاکسپاری به دیگرشهرستان‌های خراسان رضوی منتقل می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان پیکر پنج شهید مدافع حرم اهل بیت (ع) به نام‌های سید خداداد حسینی، حسن قنبری، سید عزیزحسینی، سید حسن حسینی و علی جان علیزاده که در نبرد با عوامل تکفیری و معاند در سوریه به شهادت رسیده اند در گلزار شهدای بهشت رضا (ع) مشهد به خاک سپرده می‌شود.

چهار نفر از پنج شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس شامل شهدای عراقی لشگر بدر که در عملیات کربلای پنج به درجه رفیع شهادت نائل شدند؛ روز جمعه پس از طواف در بارگاه منور رضوی برای تشییع به عراق منتقل می‌شوند.

پنجمین شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس استان هم شهید حسن عیسی زایی، جمعی لشکر ۸۸ زاهدان که در دی سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای شش در منطقه سومار به شهادت رسیده است پس از تشییع و طواف حرم مطهر حضرت رضا (ع) به سرخس منتقل و در آن شهر تشییع و تدفین خواهد شد.

پیکر مطهراین ۱۰ شهید؛ شامل ۵ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس و ۵ شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) دیشب با هواپیما به فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد وارد شد و در میان استقبال رسمی مسئولان استانی و خانواده شهدا و مردم قرار گرفت.

مراسم وداع با این شهدا، امشب در مشهد بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد فاطمه الزهرا واقع در آوینی ۵۷ برگزار می‌شود.
 
 
 
انتهای پیام//ف. ح
 
 

وداع با پیکر شهدا در مشهد

 



برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.