استاندار سمنان گفت: موضوعاتی مانند تامین آب استان‌ها قرار است در نشست امروز هیئت دولت بحث و بررسی شود.

نظرات استانداران در جلسه امروز هیئت دولت مطرح می‌شودعلیرضا آشناگر استاندار سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص نشست روز سه‌شنبه استانداران در وزارت کشور گفت: این نشست در حقیقت جلسه هماهنگی نقطه نظرات استانداران برای جمع بندی و حل مشکلاتی اعم از مسائل عمرانی، حوزه سرمایه گذاری و بانکی، اشتغال بود.

استاندار سمنان افزود: همچنین از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست، پیشنهاد افزایش اختیارات استانداران برای پیشبرد بهتر امور بود که  در جلسه مشترک با هیئت دولت انتقال و انجام خواهد شد.

وی با اشاره به مسائل سیاسی و امنیتی کشور گفت: جمع بندی برخی از طرح‌ها در این زمینه صورت گرفت که بیشتر  پیشنهادات حول دغدغه‌ها در حوزه اقتصادی، تسهیل امور و رفع مشکلات فعلی سرمایه‌گذاران بود.

آشناگر در پایان خاطر نشان کرد: البته مسائل دیگری هم در این جلسه مطرح شد که از آن جمله می‌توان به بحث تامین آب و  ضرورت پرهیز از تنش‌های حاوی مشکلات اشاره کرد. تمامی این موضوعات توسط استانداران جمع بندی شده و قرار است فردا ( امروز چهارشنبه) در جلسه  هیئت دولت مطرح شود. ان شالله این جمع بندی حاصل شده و بخشی از مشکلات کشور حل شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار