شهردار کرمان از احداث پارک گردشگری در کنار ساختمان جدید شهرداری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سیدمهران عالم‌زاده، شهردار کرمان گفت: فضای جلوی ساختمان جدید شهرداری را به جای حصارکشی، آزاد گذاشته و کنار آن پارک گردشگری ایجاد می کنیم.

وی افزود: برای استفاده مردم، بخشی از محوطه ساختمان را نیز به پارکینگ عمومی اختصاص داده‌ایم.

عالم‌زاده با تاکید بر دسترسی مردم به مجموعه های عمومی ساختمان و پارکینگ افزود: بیش از چهار هزار متر پارکینگ طبقاتی با ظرفیت 300 ماشین احداث می شود که این فضا در ساعات صبح در اختیار شهرداری و بعد از ظهرها به عنوان پارکینگ عمومی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به پیوند خوردن دو پروژه پارک گردشگری و ساختمان جدید شهرداری تصریح کرد: در این دو پروژه طراحی و اجرا هم زمان انجام می شود و کار سرعت پیدا می کند.

شهردار کرمان زیربنای ساختمان جدید شهرداری با مجموعه‌های پیرامون آن را بیش از 16 هزار متر مربع برآورد کرد و یادآور شد: در این ساختمان از تمام ظرفیت ها استفاده شده و اغلب مجموعه های شهرداری از جمله معاونت ها درآن جای داده می شوند تا زمان مراجعه مردم، دسترسی به بخش های مختلف شهرداری آسان شده و کار ارباب رجوع با سرعت بیشتری انجام شود.

 عالم زاده گفت: در طراحی ساختمان جدید شهرداری، در کنار تعبیه پارکینگ عمومی، مجموعه های فرهنگی مانند نگارخانه را در نظر گرفتیم تا مردم متوجه شوند شهرداری تنها یک نهاد خدماتی و اداری نیست بلکه می تواند وجه فرهنگی و اجتماعی نیز داشته باشد.

 وی از وجود دو هزار متر فضا در زیر زمین ساختمان جدید شهرداری خبر داد و افزود: این فضا به موضوعات فرهنگی اختصاص دارد و مردم به خصوص هنرمندان می توانند از آن استفاده کنند.

یادآور می شود: عملیات عمرانی ساختمان جدید شهرداری از سال 1393 شروع شده که در آن دو نگارخانه و حدود 80 فضای کاری مجزا شامل اتاق‌ها و سالن‌ها وجود دارد.

انتهای پیام/ب

کرمانی ها صاحب پارک گردشگری می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار