معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از اجرایی شده طرح گردشگری توریسم ۲۰۲۲ در سه شهرستان استان بوشهر خبر داد و گفت: این طرح در ۲۴ روستا و ۲ منطقه عشایری و سه شهر استان بوشهر به صورت پایلوت اجرایی شده است.

طرح گردشگری توریسم ۲۰۲۲ در سه شهر استان بوشهر اجرایی شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهرداد ستوده در شورای ترافیک استان بوشهر با تاکید بر تامین ناوگان حمل و نقل اتوبوسی شهر‌ها و روستا‌های حومه شهر بوشهر بیان کرد: بر این اساس بخشی از اتوبوس سازمان اتوبوسرانی شهرداری بوشهر برای جابه‌جایی مسافران شهر‌ها و روستا‌های مختلف حومه شهر بوشهر اختصاص می‌یابد.

وی، از اجرای طرح گردشگری توریسم ۲۰۲۲ در بوشهر خبر داد و عنوان کرد: استان بوشهر در همه ابعاد دارای ظرفیت‌های گردشگری است که برای بهره‌مندی بیشتر گردشگران از ظرفیت‌های استان بوشهر طرح گردشگری توریسم ۲۰۲۲ طراحی و عملیاتی شد.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه این طرح در شهر‌ها و مناطق مختلف روستایی و عشایری تدوین و عملیاتی شده است افزود: بر اساس برنامه توریسم ۲۰۲۲ شهر‌های گناوه، بوشهر و کنگان تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرند.

ستوده تصریح کرد: در طرح توریسم ۲۰۲۲ یک خیابان در هر شهر یاد شده به عنوان خیابان گردشگری تعیین شده که گردشگران بدون دغدغه ترافیک و تردد خودرو به ساحل دسترسی دارند.

وی، با بیان اینکه طرح یاد شده از ۲۵ بهمن عملیاتی می‌شود گفت: با اجرایی خیابان گردشگری تردد خودرو‌ها درآن ممنوع و امکانات لازم برای گردشگران فراهم می‌شود.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه طرح توریسم ۲۰۲۲ در روستا‌ها و مناطق عشایری هم اجرایی شده افزود: این طرح در ۲۴ روستا و ۲ منطقه عشایری و سه شهر استان بوشهر به صورت پایلوت اجرایی شده است.

انتهای پیام/م

طرح توریسم ۲۰۲۲ در روستا‌ها و مناطق عشایری استان بوشهر اجرایی شد

برچسب ها: ترافیک ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.