رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از کشف ۲۷ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر و انهدام یک باند خانوادگی مواد مخدر در اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی در سوادکوه خبر داد.

سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی، مقابله با سوداگران مرگ و در پی کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط یکی از سوداگران مرگ در محور مواصلاتی فیروزکوه، موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه این پلیس، قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم که قصد حمل مواد مخدر از این محور، با یک دستگاه خودروی سواری را داشت، شناسایی شد.

سرهنگ ثقفی گفت:با تشکیل تیم‌های عملیاتی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سوادکوه در عملیاتی ضربتی خودروی مورد نظر را متوقف کردند.

وی از کشف ۱۸ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در بازرسی از این خودرو خبر داد و افزود: راننده خودرو نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی همچنین از انهدام یک باند خانوادگی مواد مخدر و کشف ۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در این شهرستان، خبر داد وگفت: در پی کسب خبری مبنی فعالیت یک باند خانوادگی قاچاق مواد مخدر در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار پلیس مبارازه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ ثقفی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های میدانی، موفق به شناسایی اعضای این باند شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت:: طی هماهنگی‌های صورت گرفته با مرجع قضائی، در عملیاتی ضربتی متهمان که با تشکیل باندی ۳ نفره اقدام به قاچاق مواد مخدر در این شهرستان می‌کردند، حین تردد در محور مواصلاتی سوادکوه به قائم شهر دستگیر شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های به عمل آمده از خودروی این عاملان سودجوی مواد مخدر ۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان مهمترین عامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهاد‌های مسئول با نیروی انتظامی است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از مردم خواست: برای مقابله با سوداگران و جنایتکارانی که جز نفع خود به هیچ چیزی ایمان ندارند و همه چیز آنان در سود حاصل از تجارت مواد مخدر خلاصه می‌شود، با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/آ

دستگیری سوداگران مرگ در سوادکوه و سوادکوه شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.